הוא היה עשר, ענה מידית לטפון ותוך חצי שעה הגיע. הוא יצר קשר איתי כי הוא בא לאמא שלי ושלח לי תמונות כדי להראות לי מה הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נאור אלי, מבשרת ציון.
משוב: 10/11/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
פתר לי את הבעיה בטלפון. היה מעולה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
דוד ה. מבשרת ציון.
אשרור: 30/05/2022
משוב: 22/07/2021
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלה ט. מוצא עלית.
אשרור: 06/03/2022
משוב: 02/01/2022
תיאור השירות:
תיקן מכונת כביסה של בוש שלא התנקזה כמו שצריך, הבעיה נפתרה לאחר שהחליף את המשאבה.
חוות דעת:
הגיע בהתראה קצרה, פתר את הבעיה בזריזות וגבה מחיר הוגן. היה קצר רוח ולא נעים במיוחד והשאיר אחריו לכלוך, אבל אני מניחה שזה בגלל העייפות של סוף היום. בשורה התחתונה יצאתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
7
9
כללי
חיים וינלב, קרית יערים .
משוב: 26/01/2022
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת LG שכלל החלפת צינור ניקוז.
חוות דעת:
הוא הציע לי לתקן את הבעיה בעצמי עם עזרה טלפונית ממנו אבל העדפתי שהוא יעשה זאת. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. המחיר שלו טוב והוא אפילו תיקן על הדרך מיוזמתו עוד משהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהרון מלאכי, מבשרת ציון.
משוב: 20/01/2022
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור מחברת סאוטר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מהכל פרט לעובדה שהמחיר היה יכול להיות זול יותר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכה מנדל, קרית ענבים.
אשרור: 13/01/2022
משוב: 14/11/2021
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכלל החלפת כרטיס.
חוות דעת:
היה נהדר, הייתי מאוד מרוצה! הגיע באותו היום בו התקשרתי, איתר במהירות את הבעיה והיה לו את הרכיב החסר איתו. סך הכל הטיפול לקח בערך מחצית השעה ובסיום ציין כי ניתן להתקשר אם יש בעיה כלשהי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זוהר ניסים, מבשרת ציון.
משוב: 02/01/2022
תיאור השירות:
תיקון תנור שכלל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
אלעד היה אחלה! הוא איש ישר ונחמד. נתן לי שירות מצוין ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מור יגיל, מבשרת ציון.
משוב: 02/01/2022
תיאור השירות:
ביקור לשם תיקון מקרר לאחר שהפסיק לקרר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הוא בדק את המקרר והבין שיש נזילה של גז אבל לא ברור מאיפה היא בדיוק. במקרה הזה תיקון אחד לא בהכרח היה מספיק ולכן החלטנו לא לתקן את המקרר. היחס שלו מעולה והוא הגיע עם כל הכלים. נראה שלא מדבר סתם. הוא אפילו הגיע במיוחד ביום שישי ועשה בשבילנו מאמץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קרן שכטמן, מבשרת ציון.
משוב: 28/12/2021
תיאור השירות:
תיקון והחלפת צינורות במכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 590 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
תעודה ללימודי קירור ומיזוג אוויר
אודות
שאלות ותשובות עם אלעד
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.