ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מכונת כביסה שעשתה רעשים בזמן הסחיטה.
חוות דעת:
הוא היה אדיב ונחמד מאוד, עזר לי ופתר את הבעיה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אולג פורר, מעלה אדומים.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מאוורר למקרר.
חוות דעת:
הוא אחלה. מקצועי, אמין ופתר את הבעיה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הילה כהן, מעלה אדומים.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
התאכזבתי כי הרגשתי שהוא עוקץ אותי במחיר. ראיתי אחר כך במחירון שהוא היה יקר משמעותית יחסית לאחרים ובמיוחד שהעבודה לקחה לו ממש כמה דקות. חוץ מזה עשה את העבודה כמו שצריך והגיע זמן, אבל זו תחושה לא טובה.
היה נחמד מאוד, הסביר לי שחבל להשקיע הרבה כסף והציע לקנות מקרר חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהושוע רצבי, מעלה אדומים.
אשרור: 28/04/2019
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מדהים,הוא יכל לבוא ולקחת לי 200 שקל לביקור, במקום זה הוא נתן לי ייעוץ בטלפון ואמר לי לכבות את המקרר ליומיים ולהדליק אותו בחזרה ובאמת זה עבד, הוא ממש אמין, התרשמת ממנו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
קלוד בואר, מעלה אדומים.
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
תיקון כיריים גז של חברת קינג.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, תיקן מה שצריך והיה ממש מעולה. הוא היה מאוד מקצועי נחמד ולדעתי המחיר היה מאוד הוגן. ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
אלעד התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
בת אל תמם, ירושלים.
משוב: 16/06/2024
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת האייר וניקוי פנימי עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
היה ממש מקסים! מאוד מסור ונכון לעזור. הגיע ממש מהר תוך כמה דקות, היה ממש סימפטי ותיקן את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שעה אחת נתרמה
על ידי אלעד
שירות זה נעשה עבור עמותת הקרן לרווחת נפגעי השואה.
טל בר טוב, ירושלים.
משוב: 13/06/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת Haier.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא זמין, שירותי ולוקח מחיר מצוין לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי טל, ירושלים.
משוב: 17/04/2024
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה מחברת MIELE.
חוות דעת:
אלעד היה אכפתי והעניק שירות מעל ומעבר. הוא מעולה ואני נותנת לו ציון 10/10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 594 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
תעודה ללימודי קירור ומיזוג אוויר
אודות
שאלות ותשובות עם אלעד
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.