מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעד
ציון כללי:
9.47
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.44
מחיר 9.36
איכות 9.47
דירוג כללי 9.47
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לירי כהן, ירושלים.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר.
חוות דעת:
שירות ממש טוב! הוא ממש אדיב ונחמד, אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
שרה חייט, ירושלים.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה במקרר.
חוות דעת:
הוא התקשר שעה לפני שהגיע כפי שביקשנו כי זה היה בדירה אחרת והיינו צריכים להגיע במיוחד גם, הוא הגיע בזמן שנקבע. בטלפון הוא שאל על המקרר וטעיתי בדיווח על מפרט של המקרר, הוא חשב שצריך להחליף גוף חימום אך כאשר הגיע לדירה לבדוק את המקרר התברר שטעיתי ולא היה ניתן לתקן את התקלה. שילמנו לו עלות ביקור והוא נתן לנו במשך חצי שנה להזמין אותו למשהו אחר במידה ונצטרך להשתמש בסכום הזה של התשלום.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חדוה מונדשין, ירושלים.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור ומילוי גז במקרר מחברת NORMANDE.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד, אלעד הגיע בהתראה מאוד קצרה, ביצע את העבודה במהירות והסביר כיצד יש לשמור על המקרר ולמנוע תקלות להבא.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס כ. ירושלים.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה שהציפה.
חוות דעת:
אלעד הגיע בין החגים, כמו שהבטיח, עבד ביסודיות, זרם איתי כשניסינו לפצח את התקלה בהגיון, המקום שבו המכונה נמצאת ממש לא נוח והוא התגמש ועבד בנחת. מקווה שהתקלה נפתרה, אף על פי שלא אומתה ולא ברור אם הגיע למקור התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה לוי, ירושלים.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בתנור אפיה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! פתר את הבעיה, נתן יחס טוב והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב גל, ירושלים.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הגיע בזמן, איתר את התקלה ותיקן. עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביגיל ל. ירושלים.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. בזמנים לא כל כך דייק- קבע איתי שעה מסויימת והגיע ממש מאוחר, בנוסף לקח לו קצת זמן לעלות על הבעיה. גבה מחיר סביר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
7
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ברק וייס, ירושלים.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
החלפת זכוכית ונורה בתנור אפיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ירון אדלר, ירושלים.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא ממש עזר לי והוא נתן לי את הפיתרון דרך הטלפון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בסי נטף, ירושלים.
משוב: 18/09/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הוא עשה מהר, מקצועי, יחס נפלא וממש הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 206 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק