מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעד
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.59
זמנים 9.51
מחיר 9.22
איכות 9.48
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מירי גרינגרד, ירושלים.
אשרור: 25/03/2020
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת תנור של קינג.
חוות דעת:
הוא מאוד אמין, על הדרך הסתכל על המכונת כביסה, היה ישר, נעים וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חנה ג. ירושלים.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור שכלל החלפת גוף חימום וניקוי להבת גז.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן ועשה את העבודה בצורה מצוינת, בחור מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי ד. ירושלים.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה.
חוות דעת:
היה נהדר! אלעד הגיע בזמן שקבע איתנו, הציע מספר פתרונות ועשה עבודה מצויינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה גבאי, ירושלים.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
ביקור בנוגע לתנור אפיה.
חוות דעת:
הגיע בזמן שקבענו, אמר שהכול תקין והתנור לא באיכות גבוה ולכן הוא פועל ככה, המליץ להשתמש בטורבו. הוא נעים, נתן שירות מהיר, רציני ואדיב.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יריב נוסבאום, ירושלים.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור משולב.
חוות דעת:
אלעד היה מעבר למצופה, הגיע לאמא שלי ועשה עבודה טובה, עלה על הבעיה מהר ותיקן אותה כראוי, נתן הצעת מחיר בטלפון ואז הציע הנחה אך אמא שלי לא הסכימה. הגיע בתווך הזמן שאמר מראש והיינו מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק וייס, ירושלים.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
החלפת זכוכית ונורה בתנור אפיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דניאל ג. ירושלים.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
ביקור לצורך תיקון תנור של חברת צ'רטר.
חוות דעת:
הגיע אליי, וטען שאם פתחו את התנור לפניו, הוא לא יכול לתקן אותו. אני חושב שזה לא היה בסדר. הוא יכול היה לשאול קודם בטלפון אם פתחו את התנור או לא, וככה לחסוך לי את עלות הביקור. סוף הסיפור היה שהזמנתי מישהו אחר ותוך שעה הוא סידר את זה. מעבר לכך, הוא הגיע בזמן, היה אדיב וענייני.
מחיר
0
זמנים
10
יחס
10
5
כללי
גירסאות
אריאל ב. ירושלים.
אשרור: 17/11/2019
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור משולב דו תאי של סאוטר.
חוות דעת:
אחלה שירות! התא התחתון הפסיק לעבוד, מה שאובחן על ידי אלעד כתקלה בבורר המצבים. התקשרתי לאלעד והוא הגיע מהר מאד, איבחן במהירות את הבעיה והציע פתרון עוקף על מנת להוזיל את עלות התיקון. עשה עבודה יעילה מאד וכמובן ביצע בדיקה שהכל עובד כשורה. אני חושב שלקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת שניאור, ירושלים.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור בילד אין.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, אלעד היה מקסים מההתחלה עד הסוף, הוא הגיע מהר, טיפל בתקלה במהירות ועלות העבודה הייתה הוגנת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה סופר, ירושלים.
אשרור: 17/10/2019
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת זכוכית פנימית בתנור אפיה שהתפרקה.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה! אלעד החליף אותה תוך זמן קצר ביותר, אך התיקון לא היה זול בעיניי.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 274 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק