מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.97
מחיר 9.77
איכות 9.97
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 76 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אירית פרמן, רמת גן.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור שהתפוצץ וחיזוק שעון המים בגג של בניין.
חוות דעת:
בסדר גמור, הוא הגיע בזמן, היה מאוד נחמד ואני מרוצה מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אדוארדו שחר, רמת גן.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקוני אינסטלציה שכללו תיקון נזילה בניאגרה, תיקון ברז ורובה.
חוות דעת:
היה עשר! הוא הגיע בזמן, היה נחמד, מקצועי, מדויק ועזר לנקות אחריו. הוא השאיר את החלקים כדי שאראה מה הוא עשה ולקח מחיר סביר. היה באמת מוצלח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן שושן, גבעתיים.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
התקנה של נק' מים חדשה בחדר האמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן עשה עבודה סופר מקצועית. הוא אדיב ונחמד והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת ו. רחובות.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור ובשרותים, החלפת סיפון
חוות דעת:
היה מאוד נחמד וזמין, דייקן, עבד יפה והיה הוגן מאוד במחיר. ממליצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי בכור, רחובות.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
בעיות נזילה וסידור אסלה
חוות דעת:
אילן הגיע בשישי. ממש לפניי כניסת שבת. היה מקצועי, מצחיק, החליף חלק ועשה עבודה נהדרת . מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן דשבסקי, ראשון לציון.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון סיפון ונזילה של צנרת מהכיור למדיח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הוא הגיע אלינו בפעם הראשונה ולא הצליח לתקן לכן קבענו בשנית והוא תיקן את הבעיה בצורה טובה מאוד. הוא עשה אחלה עבודה ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאב ל, ראשון לציון.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ה. גדרה.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
החלפה והתקנה של ברזים ואביזרים.
חוות דעת:
שרות מצוין. העבודה בוצעה לשביעות רצוני המלאה. הגיע בזמן שנקבע, הביא עימו את כל הנדרש, בצע את העבודה במהירות וניקה את הסביבה בסיום העבודה. יחס מנומס ואדיב ואמצעי תשלום נוחים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן קראוס, ראשון לציון.
אשרור: 13/08/2019
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
טיפל בנזילה בצנרת מתקן תמי 4.
חוות דעת:
מומלץ בחום! אילן היה מקצועי, הוגן ואדיב בצורה יוצאת דופן. מזמן לא נתקלתי ברמת שירותיות כזו. הכנסתי את הטלפון שלו לזיכרון ואין ספק שאם אצטרך שוב אינסטלטור אפנה רק אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל שטרית, רחובות.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מכסה אסלה.
חוות דעת:
היה אחלה. התרשמתי מהמקצועיות, הסביר לי את הבעיה, ניקה אחריו והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 76 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק