מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.88
מחיר 9.75
איכות 9.89
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יניב זיו, גבעתיים.
אשרור: 18/04/2020
משוב: 09/09/2019
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי בן יעקב, רמת גן.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
טיפול בסתימה חמורה בכיור וחוות דעת לגבי דליפת מים לקומה מלמטה.
חוות דעת:
היה מצוין! אילן הגיע בזמן, אבחן מהר את מקור הבעיה, היה מקצועי, חביב, הגון והכי חשוב בן אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו ל. גבעתיים.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
אטימת ביוב בבניין שכללה הגבהה באמצעות טבעת בטון ומכסה ביוב חדש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית פרמן, רמת גן.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור שהתפוצץ וחיזוק שעון המים בגג של בניין.
חוות דעת:
בסדר גמור, הוא הגיע בזמן, היה מאוד נחמד ואני מרוצה מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדוארדו שחר, רמת גן.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקוני אינסטלציה שכללו תיקון נזילה בניאגרה, תיקון ברז ורובה.
חוות דעת:
היה עשר! הוא הגיע בזמן, היה נחמד, מקצועי, מדויק ועזר לנקות אחריו. הוא השאיר את החלקים כדי שאראה מה הוא עשה ולקח מחיר סביר. היה באמת מוצלח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן שושן, גבעתיים.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
התקנה של נק' מים חדשה בחדר האמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן עשה עבודה סופר מקצועית. הוא אדיב ונחמד והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטולי ג. ראשון לציון.
משוב: 05/07/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה סמויה שכלל החלפת גומיות והחלפה צינור ביוה ליותר ארוך.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר פז, אור יהודה.
משוב: 05/07/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, הוא אמר שחבל שיגיע ונתן לי כל מיני טיפים איך לתקן את הבעיה בעצמי. הוא גם נתן לי מספר טלפון של טכנאי אחר שמתמחה במדיחי כלים ואמר שאם לא אסתדר אז לפנות אליו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עפר לפידות, יבנה.
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
תיקון טפטוף מהניאגרה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל קרמר רשף, ראשון לציון.
משוב: 28/06/2020
תיאור השירות:
פירוק ופינוי ארון אמבטיה, והרכבת סיפון וברז חדשים.
חוות דעת:
היה מעולה! מהיר, יעיל, אדיב, חייכן ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 269 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק