מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.85
מחיר 9.77
איכות 9.86
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דור סער מן, חולון.
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
התקנת מושב אסלה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ומוכן לתת לי טיפול מהיר, התאים את עצמו ללוז שלנו, מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו אופניק, בת ים.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מכשיר טיהור מים.
חוות דעת:
היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר בחסי, בת ים.
משוב: 15/11/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנגע לאיטום רצפת מקלחון.
חוות דעת:
אילן איש מקסים, פייר ושירותי מאד. התקשרתי אליו כדי שיתקין לי אגנית אבל אמר שאין צורך ואני יכול לפתור את זה לבד. הסביר לי מה לעשות, איך לאטום נכון את הרצפה ואיזה חומרים לקנות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת עמידן, חולון.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
בדיקה לנזילה.
חוות דעת:
הגיע לבית של דיירים שלנו לעשות בדיקה, אמר שאין נזילה ולא היה מה לתקן אז גבה תשלום רק על ביקור.
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דרור זקסנצל, חולון.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו מים במטבח.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, עבד נקי ומסודר אבל לדעתי המחיר היה לא זול.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יחיאל ויזנר, בת ים.
משוב: 01/07/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סלבה בארט, ראשון לציון.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
מרוצה מאוד מהשירות: אילן הגיע מהר, היה ענייני, מאוד נחמד ומתחשב, עשה מאמץ מקסימלי ופתר בעיה קשה מאוד שאחרים לא הצליחו. המחיר היה מאוד הוגן. הפנה אליו שוב בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן שני, קרית אונו.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
ייעוץ בנושא פיצוץ בצנרת שטופל בעזרת הערייה (הגיע לקריאה)+ החלפת 3 ברזים ותיקון נזילה (הגעה בפעם שניה).
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרגא רוזנברג, רחובות.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימות בביוב בכמה מקומות בבית.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בהתראה קצרה, היה לוח זמנים צפוף, הוא עשה תיקונים מעבר למה שדיברנו איתו מלכתחילה, המחיר היה מאוד הוגן והוא בן אדם נעים ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רענן יעקבי, ראשון לציון.
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת צנרת בבית.
חוות דעת:
אילן היה בסדר גמור, הגיע ובדק את הסיבה נזילה מהשכן, עשה עבודה טובה והסביר גם לדייר בדירה השנייה את הסיבה לנזילה בין הדירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 245 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק