מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 9.96
מחיר 9.78
איכות 10.00
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 55 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דניאל פורת, ראשון לציון.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת המטבח והמדיח.
חוות דעת:
פשוט נהדר! הגיע מהר כמובטח ונתן שירות מעולה ומאד מקצועי. פתח את הצנרת הסתומה, בדק הסתעפויות, מצא עוד סתימות וטיפל בהם. לקח מחיר טוב והוגן ואני מאד ממליץ על אילן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ניב ב. ראשון לציון.
משוב: 05/07/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז וסיפון.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מדהים, שירותי נעים וזריז! פשוט כיף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד מ. ראשון לציון.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיה בסיפון במטבח.
חוות דעת:
היה מצוין, היה בסדר גמור! היה נחמד, הגיע בזמן ואני מרוצה. 10 בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אֹפק רביב, ראשון לציון.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
דליפה בצינור הניאגרה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו פרנס, ראשון לציון.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז דולף והחלפת מנגנון בברז.
חוות דעת:
התרשמתי פצצה, פשוט על הכיפאק! הוא הגיע בזמן, גבה מחיר טוב ואני מרוצה מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרגלית הרפז, ראשון לציון.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בחדר רחצה .
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי גולדשטיין, ראשון לציון.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז שבור.
חוות דעת:
הזמנתי את אילן בדחיפות אלי כי התפוצץ ברז ובדיוק עברנו דירה. אני מזמין לא מעט בעלי מקצוע, אבל הפעם זה היה השיא. שיא בנחמדות, שיא במקצוענות ושיא במחיר. ממולץ בחום!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמדר קאופמן, ראשון לציון.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בחדר רחצה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! אילן הגיע בזמן קצר, היה מאוד אדיב, מרגיע, טיפל בצורה זריזה ואלגנטית בסתימה והסביר כל דבר שהוא עשה כדי לפתור את התקלה. בנוסף, גם בדק ליתר בטחון שאין בשאר הקווים סתימות. נתן שירות מעולה, הסביר איך לתחזק בהמשך, והיה מאוד הוגן במחיר. מדובר בבעל מקצוע ברמה גבוהה, אנושי, שיודע לתת שירות בגובה העיניים - אין שום ספק שבפעם הבאה שיהיה צורך בעזרה של בעל מקצוע - אני אפנה אליו :-)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא ב. ראשון לציון.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
החלפת אסלה, התקנת שסתום אל חוזר.
חוות דעת:
מומלץ בחום! מקצועי מאוד, בעל ניסיון רב, סבלני, יסודי. הסביר כל דבר שהוא עשה באופן מפורט מאוד, אדיב ושרותי מאוד! אין ספק שבעתיד אנחנו נפנה אליו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן א. ראשון לציון.
משוב: 08/06/2019
תיאור השירות:
החלפת נקודת מים שבורה בחדשה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! בעל מקצוע מעולה, דייקן, נעים הליכות. מחיר סביר ביותר להיקף העבודה שביצע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 55 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק