מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.95
מחיר 9.77
איכות 9.94
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יאנה סבירסקי, ראשון לציון.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחון.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. עשה את העבודה כמו שצריך, היה אדיב, הגיע בזמן, קצת יקר לדעתי אבל בסך הכל בסדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דני שאול, ראשון לציון.
אשרור: 22/09/2019
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת מתחת לכיור.
חוות דעת:
היה 10! כבר בשיחת הטלפון ניסה להבין את הבעיה ולראות אם אוכל להתגבר עליה בעצמי. הגיע בזמן, עבד בצורה נקיה ומקצועית. איתר את הבעיה ופתר אותה בצורה טובה ויסודית. גבה מחיר הוגן בהחלט. ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנחם ליבנה, ראשון לציון.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור ואיטום החיבור בין השיש לקיר במטבח.
חוות דעת:
מעולה! הייתי מרוצה מהשאלות, מהאמינות ומהמחיר שלו. הוא עשה עבודה יותר גדולה ממה שסיכמנו ולקח את המינימום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתיה שר‬‎, ראשון לציון.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שני מיכלי הדחה סמויים ושרשרת לאינטרפוץ.
חוות דעת:
על הכיפאק, היה ממש בסדר. בא בזמן, עשה עבודה טובה, הביא צינור במיוחד, בדק שוב שהכל בסדר לפני שהלך ואמר שאם תהיה בעיה להתקשר אליו. אחלה בחור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא ב. ראשון לציון.
אשרור: 12/09/2019
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
החלפת אסלה, התקנת שסתום אל חוזר.
חוות דעת:
מומלץ בחום! מקצועי מאוד, בעל ניסיון רב, סבלני, יסודי. הסביר כל דבר שהוא עשה באופן מפורט מאוד, אדיב ושרותי מאוד! אין ספק שבעתיד אנחנו נפנה אליו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב ק. ראשון לציון.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
הרכבת סיפון, תיקון נזילה מהאסלה חיבור מיני בר ועוד.
חוות דעת:
מקצועי ואדיב, היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נירה ח. ראשון לציון.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :) עבד במקצועיות ולמרות שפתיחת הסתימה היתה מסובכת הוא השתדל מאוד ואף הצליח. נוסף על כך הוא היה אדיב, שרותי ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גולן א. ראשון לציון.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי לבנקו, ראשון לציון.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים של השעון כולל חציבה בבטון.
חוות דעת:
מגיע לו עשר בהכל! הוא עבד קשה, לקח מחיר הוגן לדעתי ועשה הכל בחיוך. בנוסף הוא בדק על הדרך עוד כמה דברים בבית, ממש כל הכבוד לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל רוזן, ראשון לציון.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
ניתוק כיור וחיבור ניקוז כולל סיפון למכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! ממש מעל ומעבר. התרשמנו מאוד לטובה, גם מבחינת השירות וגם מבחינת היחס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 115 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק