מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.89
מחיר 9.75
איכות 9.86
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיל מזרחי, בית דגן.
משוב: 12/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה
חוות דעת:
בגדול היה בסדר, רק כמה עניינים בעייתים מפני שלא הצליח לפתוח את הסתימה למרות שעבד על זה שלוש שעות רצוף לזה מגיע לו כל הכבוד .. יחד עם זאת מישהו אחר עם ציוד יותר רציני הצליח ללא שום בעיה .
איכות
7
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
מורן לוי, ראשון לציון.
משוב: 12/07/2020
תיאור השירות:
תיקון ברז אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, המחיר הוגן לדעתי, עמד בזמנים, שירות טוב, מקצועי ועשה עבודה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטולי ג. ראשון לציון.
משוב: 05/07/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה סמויה שכלל החלפת גומיות והחלפה צינור ביוה ליותר ארוך.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל קרמר רשף, ראשון לציון.
משוב: 28/06/2020
תיאור השירות:
פירוק ופינוי ארון אמבטיה, והרכבת סיפון וברז חדשים.
חוות דעת:
היה מעולה! מהיר, יעיל, אדיב, חייכן ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי קרט, ראשון לציון.
משוב: 24/06/2020
חוות דעת:
היה מצוין! אילן מקצועי ואדיב ונתן שירות מעולה. המחירים שלו הוגנים. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רענן יעקבי, ראשון לציון.
משוב: 24/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת צנרת בבית.
חוות דעת:
אילן היה בסדר גמור, הגיע ובדק את הסיבה נזילה מהשכן, עשה עבודה טובה והסביר גם לדייר בדירה השנייה את הסיבה לנזילה בין הדירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת ברסלע, ראשון לציון.
משוב: 22/06/2020
חוות דעת:
אין לי מילים לתאר! שירות מהיר ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר גבעתי, ראשון לציון.
משוב: 16/06/2020
תיאור השירות:
טיפול בבעיה של זרם חלש בצנרת מים חמים במקלחון.
חוות דעת:
הוא איתר מיידית את הבעיה, פירק את האינטרפוץ במקצועיות ובזהירות וניקה את הצנרת מהחול והאבנים שגרמו לסתימה. כמו כן טיפל בבעית נזילה בניאגרה והחליף מצוף וברז ניל. אילן מקצוען, חרוץ ונעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי חיים, ראשון לציון.
אשרור: 08/06/2020
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גומיה באסלה סמויה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מקצועית ומהירה, היה נחמד ואדיב אבל המחיר מעט יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דותן משולם, ראשון לציון.
משוב: 08/06/2020
תיאור השירות:
הכנת תשתית למדיח כלים והתקנת ברז.
חוות דעת:
הוא מאוד נחמד! ידע לקבוע את מועד העבודה סמוך להזמנה של המדיח, עשה עבודה טובה ואני סך הכל מרוצה. הוא נתן עצות טובות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 271 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק