מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.88
מחיר 9.77
איכות 9.88
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ראובן א. ראשון לציון.
אשרור: 14/11/2019
משוב: 08/06/2019
תיאור השירות:
החלפת נקודת מים שבורה בחדשה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! בעל מקצוע מעולה, דייקן, נעים הליכות. מחיר סביר ביותר להיקף העבודה שביצע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
תמר קינן, ראשון לציון.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח, פירוק אסלה והחלפת ניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, נחמד ואדיב וזה היה חוויה חיובית ביותר:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילון וינברגר, ראשון לציון.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף צידי בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה נהדר! ממש מקסים. הוא הגיע ממש מהר, עבד מהר ועשה עבודה מעולה, כמו שצריך. עשר מעשר באמת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב ק. ראשון לציון.
אשרור: 09/11/2019
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
הרכבת סיפון, תיקון נזילה מהאסלה חיבור מיני בר ועוד.
חוות דעת:
מקצועי ואדיב, היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מזל דוד, ראשון לציון.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז וצינור באמבטיה ותיקון ברז מים מינרלים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אדיב והגון, לא יכל להגיע מיד באותו יום, אז הוא נתן לי פתרון זמני בטלפון ובא יום אחרי, על הבוקר. היה קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיא י. ראשון לציון.
משוב: 01/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מורכב של צנרת בגינה.
חוות דעת:
היה מקסים! אילן מעבר להיותו איש מקצוע מעולה, אדם נעים ישר והגון והכי חשוב אנושי. ביצע עבודה מורכבת הכוללת חשיפה של שען מים צמוד לעץ, תחקור צנרת כדי לבצע את העבודה בצורה היעילה והזולה שאפשר ולפתור את הבעיה במהירות האפשרית שלא נשאר בלי מים. עשה מאמצים רבים כדי למצוא את הפתרון היעיל והזול. לא כל יום פוגשים איש מקצוע כזה בתחום. מנסיון. מומלץ בחום. אני מצאתי את האינסטלטור שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניב סדובסקי, ראשון לציון.
אשרור: 31/10/2019
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה על ידי החלפת חלקים פגומים.
חוות דעת:
בעל המקצוע היה זמין מאוד וענה לי גם בשעות הערב המאוחרות, הוא זיהה את הבעיה ואת הטיפול הדרוש ונתן לי הצעת מחיר כבר בטלפון. למחרת הוא הגיע בשעה שנקבעה, הביא איתו את החלקים הנדרשים ותיקן את התקלה ביעילות ובמהירות העלות הייתה סבירה מאוד ותואמת מחיר של קריאת שירות בלבד למרות שהוא גם הביא איתו את החלקים, בקיצור, יצאנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב מ. ראשון לציון.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניב ד. ראשון לציון.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
התקנה של טוש לאמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דפנה אולקיניצקי, ראשון לציון.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת מדוד שמש אל בית.
חוות דעת:
מעולה, עשר! הוא היה מקצועי, הגיע בזמן, נחמד, עשה בדיוק מה שצריך ואף ניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 178 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק