מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.97
מחיר 9.76
איכות 9.97
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 72 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
איתי ר. תל אביב.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
תיקון אסלה.
חוות דעת:
אילן היה מעולה. הוא הגיע בזמן, היחס שלו טוב והעבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
תמיר ט. תל אביב.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור חיצוני.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, ממש טוב!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דן פרי, תל אביב.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים בבניין.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. אני מרוצה מהעבודה, הוא עמד במילה שלו והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ה. גדרה.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
החלפה והתקנה של ברזים ואביזרים.
חוות דעת:
שרות מצוין. העבודה בוצעה לשביעות רצוני המלאה. הגיע בזמן שנקבע, הביא עימו את כל הנדרש, בצע את העבודה במהירות וניקה את הסביבה בסיום העבודה. יחס מנומס ואדיב ואמצעי תשלום נוחים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן קראוס, ראשון לציון.
אשרור: 13/08/2019
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
טיפל בנזילה בצנרת מתקן תמי 4.
חוות דעת:
מומלץ בחום! אילן היה מקצועי, הוגן ואדיב בצורה יוצאת דופן. מזמן לא נתקלתי ברמת שירותיות כזו. הכנסתי את הטלפון שלו לזיכרון ואין ספק שאם אצטרך שוב אינסטלטור אפנה רק אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל שטרית, רחובות.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מכסה אסלה.
חוות דעת:
היה אחלה. התרשמתי מהמקצועיות, הסביר לי את הבעיה, ניקה אחריו והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם סיגרון, ראשון לציון.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בין האסלה לקיר.
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדו ימין, רחובות.
אשרור: 09/08/2019
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה, הוא היה נחמד, מקצועי ואני מרוצה ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי יעקב, ראשון לציון.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
תיקון סיפון וניקוי צינור בברז.
חוות דעת:
מדובר במומחה! התקשרתי אליו בנוגע לנזילה שהייתה בסיפון, הוא נתן לי הצעת מחיר שנראתה לי ממש סבבה והגיע שעה וחצי אחרי שהתקשרתי. הוא ישר סידר הכל והראה לי את החלק הישן ואחרי שסיים ביקשתי ממנו שייתן מבט בברז שהיה לחץ נמוך במים הקרים. הוא תיקן את הבעיה ישר כששני אינסטלטורים לפניו אמרו שצריך להחליף את הצנרת. אילן באמת מקצועי, ישר והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן א. ראשון לציון.
אשרור: 07/08/2019
משוב: 08/06/2019
תיאור השירות:
החלפת נקודת מים שבורה בחדשה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! בעל מקצוע מעולה, דייקן, נעים הליכות. מחיר סביר ביותר להיקף העבודה שביצע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 72 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק