מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלומי
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.73
מחיר 9.62
איכות 9.74
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
קלרה ש. תל אביב.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך במכשיר סמסונג s8 ורכישת מדבקת מגן מסך.
חוות דעת:
הוא הגיע אלי בזמן שקבענו ועשה עבודה טובה, שירותי ולקח מחיר הוגן.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אתי אטרנוב, תל אביב.
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך לפלאפון גלקסי.
חוות דעת:
שלומי נתן שירות מעולה. הוא היה אדיב, נחמד ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חגית ב. תל אביב.
אשרור: 25/11/2018
משוב: 26/08/2018
תיאור השירות:
החלפת מצלמה מקורית וסוללה למכשיר מחברת סמסונג. השירות כלל הגעה אל בית הלקוח.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, שירותי, אדיב ומקצועי. הוא ייצר הרגשה של בחור אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית חיים, תל אביב.
משוב: 04/11/2018
תיאור השירות:
תיקון מכשיר מסוג סמסונג גלקסי 6S שכלל החלפת מסך והדבקת מגן זכוכית.
חוות דעת:
שירות מעולה, עמד בזמנים, עשה עבודה טובה והיה נחמד. מה ששבה את ליבי זה שהוא בא עד אליי לעבודה לקח את הפלאפון, תיקן ולמחרת הייתי במקום אחר והוא בא גם לשם להחזיר אותו. הוא לא גבה על זה תשלום נוסף (בדקתי את המחירים וזה מה שלוקחים על תיקון כזה).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל בר, תל אביב.
אשרור: 14/10/2018
משוב: 27/08/2018
תיאור השירות:
תיקון סמסונג S6 אשר כלל החלפת חלק הטעינה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. עשה את העבודה מהר מאוד והיה נחמד ושירותי. כעת הטלפון עובד טוב. תודה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית אהרוני, תל אביב.
אשרור: 09/10/2018
משוב: 07/08/2018
תיאור השירות:
הפעלה ופירמוט של מכשיר גלקסי 7 שהיה חסום ובלתי ניתן לשימוש.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע אלי בהתאם לתיאום בינינו, מהר מאוד הוא זיהה מה יש לעשות ואיך ניתן להשמיש את הטלפון. הוא כמובן התייעץ איתי בכל שלב כיוון שהיה צריך לפרמט את המכשיר. הוא מקצוען בתחומו, מקסים, שירותי והייתי ממליצה עליו בחום לכל דורש. לדעתי גם ברמת המחיר הוא היה הוגן ביותר. כמובן שבמידה ויהיה לי צורך בהמשך אפנה אליו, ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור בודנר, תל אביב.
משוב: 30/09/2018
תיאור השירות:
החלפת שקע מטען לגלקסי S5.
חוות דעת:
שלומי נתן שירות מעולה. הוא היה מאוד נחמד וזמין, הגיע אלי ביום שישי והחזיר לי את הטלפון מתוקן עוד באותו יום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמנואל אמירני, תל אביב.
משוב: 26/09/2018
תיאור השירות:
החלפת מסך במכשיר סמסונג A5 שנשבר.
חוות דעת:
סך הכל היה נחמד. הוא הגיע אלי, אסף את המכשיר והחזיר אותו למחרת, תוך עמידה על זמנים כפי שהבטיח. הוא היה אדיב, מנומס וענייני ובסה"כ נתן שירות טוב מאוד. הבעיה היחידה הייתה בעניין המחיר. בהתחלה אני בטעות אמרתי לו שמדובר בגאלאקסי 5 והוא נקב במחיר מסויים. אבל כשהתברר שמדובר בסמסונג A5, המחיר מיד עלה. הסכמתי באותו רגע, אך מאוחר יותר, בבדיקה שעשיתי באינטרנט ראיתי שאין הבדל במחיר בין שני המכשירים. אמרתי זאת לשלומי בטלפון, והוא ענה: "אבל אני גם נותן לך שירות", ולמרות שהתשובה לא נראתה לי הגיונית, כי את השירות הוא נותן בכל מקרה, לא רציתי להתמקח ושילמתי את המחיר שהוא ביקש. עם זאת, נשארתי עם תחושה לא לגמרי נעימה.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
רועי חן, תל אביב.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 09/07/2018
תיאור השירות:
השמשת מכשיר ישן מסוג סמסונג F5.
חוות דעת:
מעל המצופה! הזמנתי אותו בשביל תיקון מסך שבור במכשיר מסוג סמסונג A7 שהיה לי. אמרתי לו שזה דחוף והוא הגיע אליי תוך שעה. שאלתי בדרך אגב אם אפשר להשמיש את המכשיר הישן והוא אמר ביושרה שזה יצא הרבה יותר זול. הוא קצת התבאס בשבילי כי סיפרתי לו שתיקנתי כבר את המכשיר לא מזמן, ולכן לקח ממני מחיר ממש מצחיק על השירות. היה יוצא מן הכלל, אין מה לומר. הוא אדיב, ישר, צנוע ושקט. מגיע לו להיות מדורג מספר אחד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית גילון, תל אביב.
משוב: 12/09/2018
תיאור השירות:
תיקון מסך שבור במכשיר סמסונג s7.
חוות דעת:
היה טוב. הוא היה נחמד ועשה עבודה טובה.הוא שם לי ציפוי על המסך שקצת התקלף אבל מעבר לזה הוא היה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 184 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק