מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אברהם
ציון כללי:
9.97
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.99
זמנים 9.99
מחיר 9.92
איכות 9.96
דירוג כללי 9.97
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חגית א. רעננה.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר, הוספת גוף חימום.
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור רעננה-כ"ס-הוד השרון

עופר מאיו, כפר סבא.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה בדלת מקרר של חברת ווירפול.
חוות דעת:
היה ממש עשר! הוא לא בא אליי בסוף, אלא נתן לי ייעוץ בטלפון ופתר לי את הבעיה מרחוק. הייתה לי בעיה של אטימה בדלת המקרר והוא אמר לי לשפוך מים רותחים על הגומי, כיוון שזה מרחיב אותו ולאחר מכן אמר לי למרוח שכבה דקה של וזלין וזה עבד ובאמת פתר את הבעיה. היה ממש יופי! הוא אדם נחמד, אדיב, עשה רושם מקצועי, שירות טוב, פשוט יוצא מהכלל.
איכות
10
מחיר
-
זמנים
-
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה ק. כפר סבא.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מאוורר של המקרר.
חוות דעת:
לאחר התיקון נקב במחיר נמוך ממה שהעריך בטלפון, אמר שאשלם רק אחרי שנוודא שהתקלה לא חוזרת על עצמה והתקשר לעשות מעקב ולוודא שהכל בסדר. כשהתקלה חזרה הגיע מייד וסידר שוב. היה הגון ונחמד ומומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל לוין, רעננה.
משוב: 14/03/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתקלה במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
היה עשר! כנה לחלוטין, מרגישים שהוא בן אדם טוב! נתן לי הרגשה טובה והוא גם מקצועי!
איכות
10
מחיר
-
זמנים
-
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'רי פולני, רעננה.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון זילבר, רעננה.
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! אדיב, דייקן, הגיע באותו היום שדיברנו, מעורר אמון, נחמד מאוד. הוא גם אמר שאני יכולה להתקשר אליו השבוע אם משהו קורה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר אלכביר, הוד השרון.
משוב: 05/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר תקול והחלפת טיימר.
חוות דעת:
מגיע 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שריל הכטר, הוד השרון.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
החלפה של כרטיס אלקטרוני במקרר מחברת AMANA.
חוות דעת:
הוא היה מושלם! בעלי אמר שהוא הגיע תוך שעה, הציע פתרון והחליף את הכרטיס. הוא אמר שאם זה עובד בצורה מסוימת, אז נשלם לו מחר ואם לא הוא יחזור וינסה פתרון אחר. למחרת הכל היה בסדר והעברתי לו את התשלום.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי גולדמן, רעננה.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר מטרטר ומרעיש שכלל החלפת מאוורר.
חוות דעת:
התקשרתי אל אבי בשישי בבוקר, והייתי די בטוחה שידחו אותי ליום ראשון, בכל זאת, לא תיקון דחוף. אבל לשמחתי הרבה, בתוך פחות משעה קובי המקסים כבר הגיע ותוך זמן קצר המקרר הפסיק להשמיע רעשים. מאז יש שקט ורוגע בבית. אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי אופיר, הוד השרון.
אשרור: 23/02/2019
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
החלפת דמפר במקרר.
חוות דעת:
היה מדהים! קובי הגיע לביתי בזמן עם חיוך נהדר של בוקר טוב. שמע את הדיווח על התקלה במקרר. פירק את דופן הפלסטיק והראה לי שהדמפר במקרר שבק חיים. הסביר את תפקיד הפריט שיש להחליף. התקין דמפר חדש, ניקה מסביב והרכיב את גופי הפלסטיק שפירק קודם. הראה לי את פירוט העלויות שהגיע לעלות מסוימת וביוזמתו אמר שיסתפ בפחות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק