מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אברהם
ציון כללי:
9.97
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.98
מחיר 9.89
איכות 9.95
דירוג כללי 9.97
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מירי ב. תל אביב.
משוב: 20/01/2020
חוות דעת:
מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לימור כץ, תל אביב.
משוב: 17/01/2020
תיאור השירות:
מתן ייעוץ טלפוני לגבי ריח רע מהמקרר.
חוות דעת:
אברהם נתן לי טיפ מעולה שפתר את הבעיה במהירות מפתיעה, אני ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמיחי לבנטל, תל אביב.
משוב: 14/01/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמוס דרורי, תל אביב.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מקרר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, סבלני, אדיב ובילה איתי זמן רב בטלפון להסביר לי. המקרר שלי לא עבד, וכשהתקשרתי להזמין אותו אלי אמר לי שעדיף לי קודם כל לנתק את המקרר ולהפעילו מחדש, כך עשיתי והמקרר חזר לחיים ואני ממש מרוצה מניסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציון כהן, תל אביב.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס עבור מקרר מחברת General Electric.
חוות דעת:
היה לי קצר במקרר אז צלצלתי אליהם ורק לפי התיאור שנתתי הם כבר ידעו להגיד לי במה מדובר. קובי הגיע אלי הביתה, זיהה ישיר את הבעיה ואמר שיש צורך בהחלפת הכרטיס. אמר לי שיחזור תוך שעה עם כרטיס חדש, אחרי בערך חצי שעה צלצל אלי ואמר שאין לו את החלק והוא כבר בדרך חזרה. הרכיב חזרה את הכל ולא גבה תשלום על כל העבודה והנסיעות כי לא פתר את הבעיה. אני קניתי כרטיס חדש ויום למחרת הוא כבר חזר, התקין לי את הכל וגבה ממני סכום מזערי. פשוט אנשים חבל על הזמן. נתנו שירות מצוין, לא נתקלתי בדברים כאלו. צלצל אלי אחרי כמה שעות לראות שהכל באמת עובד והסתדר וגם כמה ימים אחרי זה לוודא שהכל תקין. מגיע להם עשר ויותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בילי שטראוס סלומון, תל אביב.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
תיקון בר המים במקרר חברת אמנה.
חוות דעת:
פשוט נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנחם היישטיין, תל אביב.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
תקון מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרק פיירשטיין, תל אביב.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק עומס יתר תקול במקרר מחברת אמנה.
חוות דעת:
הכל היה 10! המקרר הפסיק לקרר על אף שהמדחס והמאורר פעלו. אני סברתי שזה מחסור בגז. קובי זיהה את התקלה באופן מיידי והחליף מפסק עומס יתר תקול. הוא הגיע כמו שקבענו בא עם הציוד הנכון, השירות בסדר גמור, ניקה אחריו והמחיר הגון, מאוד ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל א. תל אביב.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
תיקון של מקרר מרעיש.
חוות דעת:
היה זמין ומקצועי, הגיע ״מעכשיו לעכשיו״ ביום שישי בבוקר. מאד שירותי, החליף שני חלקים שלא עבדו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרום פנר, תל אביב.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
החלפה של טיימר במקרר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
השירות היה טוב והוא עשה עבודה מקצועית. התקלה נפתרה והכל עובד מעולה, רק המחיר היה יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2159 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק