מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אברהם
ציון כללי:
9.98
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.99
זמנים 9.99
מחיר 9.93
איכות 9.97
דירוג כללי 9.98
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עמרי י. תל אביב.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מעולה! תיקון פשוט. אני חשבתי שכבר צריך להחליף מקרר ובסוף בזכות השירות האמין של קובי שילמתי רק עלות ביקור. אשכרה יצא צדיק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מאי ק. תל אביב.
אשרור: 11/07/2019
משוב: 09/04/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר אמנה מקצר.
חוות דעת:
פשוט היה מעולה! עשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבנר שלום, תל אביב.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר אמקור דיזיין kd631 מתוצרת קוריאה.
חוות דעת:
המקרר שלי לא עבד, קובי איתר תקלה של כרטיס שרוף. דאג להגיע למעבדה באשדוד לתיקון הכרטיס כי אין להשיג כרטיסים למקרר מסוג זה. למחרת הביא את הכרטיס והכל עבד תקין. קובי הבן של אברהם בחור מקסים עשה את העבודה באופן כל כך נעים. פעם ראשונה שאני משתמש באתר ואכן קיבלתי שירות לעילא ולעילא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי גלזר, תל אביב.
אשרור: 24/06/2019
משוב: 25/04/2019
תיאור השירות:
החלפת צינורות במקרר של חברת ג'נרל אלקטריק.
חוות דעת:
הוא מצוין ! הכל ממש נהדר. הוא נחמד ומקצועי, הגיע בזמן וגם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא אשין, תל אביב.
אשרור: 20/06/2019
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהונתן מסיקה, תל אביב.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר של חברת נורמנדה.
חוות דעת:
היה מצוין, מגיע לו 10 בהכל ואני מאוד מרוצה. הוא הגיע במהירות והשירות, המחיר והיחס היו נהדרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל קאירי, תל אביב.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה נהדר! המקרר לא עבד, הוא זיהה ברגע שהבעיה בכבל מאריך ותיקן עוד בעיה בדלת שמאוד הפריעה אך נבעה מבעיה קטנה. גם המחיר הוגן לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירז פליישר, תל אביב.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס זיכרון במקרר של חברת פוג'יקום.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מאד נחמד, ממש אחלה בחור, מקצועי, הגיע בזמן ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם ב. תל אביב.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
תיקון חיישן המקפיא, מקרר מסוג SHARP, בן 9 שנים.
חוות דעת:
הטכנאי היה אדיב מאוד, הסביר מה הוא עושה. אבחן את הבעיה במהירות ובקלות. התרשמתי מאוד מהמקצועיות, מהידע ומהיעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן טל, תל אביב.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין! תיקן את המקרר היה מקצוען, אדיב, מחיר התיקון היה הוגן!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1947 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק