מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בני
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.93
מחיר 9.89
איכות 9.87
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליאור תרום, תל אביב.
אשרור: 15/10/2019
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה במכשיר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! עזר עם סוללה חלופית עד שהגיעה החדשה למלאי. הוא איש הגון ובעל מקצוע נדיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ניר א. תל אביב.
משוב: 03/08/2019
תיאור השירות:
העברת נתונים ממכשיר גלקסי מקולקל לאייפון.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מכל הבחינות! סייע בהעברת הנתונים השמורים במכשיר גלקסי ששבק חיים למכשיר אייפון חדש. סבלני, קשוב, נחמד והגון מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל שוכהנדלר, תל אביב.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס זיכרון וגיבוי במכשיר סמסונג s7.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה! אני חשבתי שיש בעיה בתושבת של הפלאפון אבל אחרי שהוא עשה בדיקה ראה שמדובר בתיקון יותר פשוט ויותר זול וזה מראה על האמינות שלו. היה זמין, מהיר, הגיע עד הבית, החזיר עד הבית, הגיע אפילו לכתובת אחרת כשהחזיר ויצאתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל שם אור, תל אביב.
אשרור: 07/01/2019
משוב: 08/11/2018
תיאור השירות:
בדיקה לגלקסי.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, היה הוגן במחיר. עבד קשה במשך יומיים וניסה לתקן אך הבין שאין טעם. נתן לי פיתרון זמני. אני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי א. תל אביב.
אשרור: 30/12/2018
משוב: 26/10/2018
תיאור השירות:
אבחון תקלה והחלפת סוללה בגלקסי 6.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ו. תל אביב.
אשרור: 27/12/2018
משוב: 28/10/2018
תיאור השירות:
החלפת שקע מיקרו USB בטאבלט סמסונג.
חוות דעת:
היה מעולה!המחיר שלו היה זול משמעותית מבעלי מקצוע אחרים, ביצע את העבודה במקום, כשחשבתי שיש בעיה עם התיקון הוא הציע להגיע אלי הביתה ולאסוף את המכשיר לתיקון חוזר, אדיבות וחביבות יוצאי דופן בארצנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני לזרוביץ, תל אביב.
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
החלפת מסך בסמסונג s8
חוות דעת:
הוא הפנה אותי לבעל מקצוע אחר בשם "סל פיקס" בעקבות חוסר יכולת לתקן לי את הטלפון. הוא היה ממש מצויין. אדיב, נעים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם קריב, תל אביב.
משוב: 10/10/2018
תיאור השירות:
החלפת סוללה במכשיר מסוג גלקסי S6.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ועשה הכל כמו שצריך, אבל קבענו בשעה מסוימת והוא איחר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עודד טל, תל אביב.
משוב: 06/09/2018
תיאור השירות:
תיקון תוכנה במכשיר מסוג סמסונג גלקסי 8 NOTE.
חוות דעת:
מרוצה מהשירות, נחמד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דימה שחוב, חולון.
אשרור: 11/09/2019
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
תיקון GPS בגלקסי 8 +.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הוא נותן שירות אישי, עזר לי מעבר למה שהיה אמור לעזור. הבאתי לו בבוקר מוקדם את הטלפון לפני שעות העבודה ובאתי אליו הביתה בערב אחרי שעות העבודה לאסוף את הטלפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 141 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק