מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רועי
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.76
מחיר 9.20
איכות 9.75
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 25 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אבשלום אברהם, תל אביב.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' וניקוי יסודי לדוד.
חוות דעת:
רועי עשה את העבודה כמו שצריך והכל היה טוב מאוד. עמד בלוחות זמנים עבד גם תחת הגשם. עשה הכל לשביעות רצוני והיה מאה אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רון צ. תל אביב.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, טוב מאוד! צנוע, לא שחצן ויודע את העבודה, אני אוהב אנשים כאלה לא קופצים מעל הפופיק ומבינים במקצוע שלהם, המחיר הוגן הגיע יחסית מהר, באותו יום, תיקן את הדוד ועשה עוד כמה דברים קטנים שביקשתי, בחור כלבבי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סוזן וורציזר, תל אביב.
משוב: 03/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז שבור.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, היה נחמד, עלות סבירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל אהרונסון, תל אביב.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה ובכיור מטבח והחלפת ניאגרה.
חוות דעת:
היה נחמד, בגדול הכל בסדר, היה לנו ויכוח קצת על המחיר אבל הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
עדי הלל, תל אביב.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בניקוז הכללי של הדירה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! התקשרתי אליו בבוקר והוא הגיע כבר בצהרים ופתר ממש מהר את הבעיה. היה טיפה יקר לדעתי אבל לא משהו קיצוני, ומעבר לזה הוא היה נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית ג. תל אביב.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ניאגרה סמויה בשרותים.
חוות דעת:
הוא עובד מסור, נאמן ועשה עבודה מקצועית. נתן יחס טוב והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורדכי בן טולילה , תל אביב.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
תיקון והתקנת ברז עקב פיצוץ בצינור ראשי בבניין.
חוות דעת:
אני מבסוט מהשרות שנתן והוא אחלה בחור. הוא היה זמין מאוד, הגיע אלינו ביום שישי ונתן מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי פנחס, תל אביב.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה שכלל החלפת מצוף וגומיה.
חוות דעת:
שירות עשר! הוא עשה לי אחלה עבודה! אני ממליץ בחום. הוא נתן יחס טוב, הסביר והראה לי מה הבעיה והמחיר מצוין! הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לידיה דביר, תל אביב.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
התקנת ניאגרה עקב נזילה.
חוות דעת:
הוא עבד ממש יפה ומקצועי, הראה לי את התקלה והסביר לי בדיוק מה הבעיה. המחיר היה מאוד הוגן. בנוסף, הוא פדנטי, נקי מאוד וניקה לי את כל האזור. אני מאוד מרוצה, שרות חבל על הזמן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צדוק הילל, תל אביב.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
עבודות באינסטלציה שכללו גימורים, פתיחת סתימות ואיתור נזילות.
חוות דעת:
אני ממש נהנה לעבוד איתו, יש לו אחלה יד ועושה עבודה פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 25 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק