מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.66
מחיר 9.63
איכות 9.70
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איבי ברבי, כפר נטר.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
הגדלת נתיך ותיקון קצר חשמלי קבוע בדירה.
חוות דעת:
הוא היה סופר מקצועי וזמין, עמד בזמנים, בא למחרת שוב פעם כי הבעיה לא נפתרה, הבנו מה הייתה התקלה והוא טיפל בזה מידית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שרה רובינזון, נתניה.
אשרור: 19/02/2020
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר שנגרם מרטיבות.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן ש. נתניה.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון קצר בבית.
חוות דעת:
מעולה ומקצועי . מאוד מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטון סוקולסקי, נתניה.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ועשה בדיקה אבל התקלה נפתרה מעצמה, לאחר יומיים הוא דאג ליצור איתי קשר ווידא שהכול בסדר ושהתקלה לא חזרה, היה מקצועי, נחמד ואכפתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרן שלו, נתניה.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בחוטי חשמל בקיר.
חוות דעת:
מאיר היה מצוין! מהיר, בלי שום בעיות, סיכם ודיווח שסיים, עשה עבודה טובה, הסביר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל פרץ, נתניה.
אשרור: 28/10/2019
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בקצר חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה חבל על הזמן. החור נחמד מאד. והיה באמת ממש טוב, אהבתי את היחס והמקצוענות שלו. הוא בא בזמן שהיה לי נח, מצא את התקלה ופתר אותה מהר ולקח מחיר טוב. הייתי ממש מבסוט ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל עזרי, נתניה.
אשרור: 18/08/2019
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה! חצי שעה אחרי שהתקשרתי הוא כבר היה אצלי. טיפל בקצר במקצועיות ואדיבות, מחיר הוגן מאוד ובקיצור אני מרוצה! ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי ג, הוד השרון.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מנורה שנפלה במרפסת וגרמה לקצר.
חוות דעת:
היה לילה והחשמל נפל ומה שניסינו לא הצליח. תחילה עזר לי טלפונית, הדריך אותי מה לעשות ואז סיכמנו שיגיע לתקן. הוא הגיע בזמן ועשה מה שצריך ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד קזאז, רעננה.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר ועבודת חציבה בקיר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! קראתי לו מהרגע להרגע בגלל הקצר ואז גם ביקשתי שיעשה עבורי עבודת חציבה נוספת, והוא עשה את זה במקצועיות. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי עמית, תל אביב.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 194 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק