מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דרור
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.62
מחיר 9.37
איכות 9.74
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 87 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ישראל טונגי, קרית עקרון.
אשרור: 24/11/2019
משוב: 09/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת מרזבים.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק! היה נחמד והגיע בזמן. הוא בחור מקסים, עשה את עבודה כמו שצריך. בסדר גמור!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
זהבית מזור, קרית עקרון.
משוב: 13/07/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים ובמקלחת.
חוות דעת:
שירות 10. זמין, מקצועי, אדיב ומחיר הוגן. אין לי מילים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהושע מנצל , יבנה.
משוב: 02/04/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ביוב ראשי והוצאת שורשים.
חוות דעת:
אני ממליץ מאוד עליו. הוא בעל מקצוע טוב, איש חיובי מאוד ונעים הליכות. לגבי מחיר אני לא בטוח, אבל אין לי אמות מידה להשוות אליהן. מעבר לנעימות, להגינות ולמקצועיות, לדעתי שווה לבדוק מה המחיר שהעבודה עשויה לעלות ורק אחר כך לקבל החלטה אם לקחת אותו. יש לו מכשור מאוד מאוד מודרני, מצלמות טובות ועוד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי שגיא, אור יהודה.
אשרור: 21/08/2020
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת הכולל שבירת ריצפה בבית פרטי.
חוות דעת:
דרור היה מצוין, הוא אבחן את הבעיה ישר, עשה עבודה טובה, יפה, נקייה, העבודה התבצעה במשך כמה ימים, מאוד נעים, מסודר, רציני מאוד, משתמש בחומרים טובים, הגיע מיד, ואנחנו מרוצים ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי קרנוס, מודיעין.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 05/08/2018
תיאור השירות:
תיקון של סתימה מורכבת אשר כלל קידוח ברצפה והוצאת תעלת ניקוז.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מצוין. איתר את התקלה במהירות, עשה עבודה יסודית, מדויקת ומאוד מקצועית. וגם ניקה אחריו. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טניה ברבויי, ראשון לציון.
אשרור: 05/07/2019
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
העברת קו ניקוז מבריכת ביוב אחת לבריכה אחרת בחצר.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה מצוין, הכל טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב נירפז, קרית אונו.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי שוחות ביוב בבניין.
חוות דעת:
דרור לא יכל להגיע כי הוא היה באמצע פרויקט אז הוא הפנה אותי למישהו אחר שהיה בסדר גמור, מאוד מקצועי, אדיב והוגן. הוא הגיע בדיוק בזמן שקבענו והתקשר לפני. הוא הסביר שיש סבירות שהתקלה ברמה אחרת.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוליה קרביץ, אשדוד.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
אספקה של סט ניפלים לאסלה והתקנת אסלה תלויה.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה, הוא הגיע בזמן, גבה מחיר טוב, עשה אחלה של עבודה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר בן אברהם, ראשון לציון.
אשרור: 24/04/2019
משוב: 20/01/2019
תיאור השירות:
איטום לרצפת אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא מקצועי, אבחן נכון את הבעיה וטיפל בה כמו שצריך, למרות שזה לקח יותר זמן מהצפוי. גם העלות היתה בסדר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בועז א, גבעתיים.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
איטום מרצפות במקלחון.
חוות דעת:
דרור היה אחלה. הגיע בזמן והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 87 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק