מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.93
מחיר 9.72
איכות 9.83
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רוחמה ג. רמת גן.
אשרור: 17/02/2020
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח.
חוות דעת:
היה מעולה. נותן יחס מסביר בצורה אדיבה. איש מקצוע מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
הילה שרוני, גבעתיים.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
שירות מצוין! הגיע במהירות, היה אדיב, מקצועי ועשה את העבודה בצורה נקייה ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא כהן, רמת גן.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
אחלה של שירות. לקח מחיר הוגן, הכל היה על הכיפאק. נתן לי טווח של מחירים בטלפון וכשהגיע וראה מה העבודה מצריכה לקח את המחיר נמוך יותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק זהבי, רמת גן.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
התקנת דוש וברז.
חוות דעת:
היה ממש מעולה מכל הבחינות, המחיר היה הוגן, הוא הגיע בזמן והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי רדיד, רמת גן.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש כולל החלפת מערכת פלאזה והחלפת ברז בכיור המטבח.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, עבד יפה נקי מסודר, אני מרוצה מאוד וממליץ!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חזי מנשה, גבעתיים.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
החלפת סיפון באסלה והדבקה של האסלה.
חוות דעת:
מקצועי וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל אאא, רמת גן.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקון סתימה במטבח בכיור.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי, לקח מחיר סביר ממש והכל בסדר גמור, אחלה בחור סה"כ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי מרקו, רמת גן.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור רחצה, התקנת 2 מכסי אסלה ואיטום שתי אמבטיות.
חוות דעת:
היה מצוין, אני מאד מרוצה! אחלה בחור ואחלה עבודה. מקצוען, עשה הרבה מעבר למה שציפיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רני פלג, רמת גן.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במרזב גג פנטהאוז.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בחור טוב, הגיע מהר מעכשיו לעכשיו תוך שעתיים, פתר את הבעיה יפה, המחיר הוגן לדעתי, עשה עבודה מסוכנת בגובה ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון סטריקוב, רמת גן.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצינור.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז! היתה נזילה מהברז שמחובר לצינור הניגרה, לאחר בדיקה שלו הסתבר שהצינור לא היה מחובר היטב, היה יכול להחליף לי ברז וצינור ולחייב אותי בהרבה כסף אך לקח כסף רק עבור ביקור. התקשר למחרת לבדוק שהכול בסדר ואין נזילה! ישר ויצא צדיק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 384 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק