מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.88
מחיר 9.60
איכות 9.83
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שחר אדלר, רמת השרון.
משוב: 09/08/2020
תיאור השירות:
חיזוק והדבקת כיור דולף, בדיקת רטיבות וחיזוק ברז.
חוות דעת:
היה מקסים! הגיע בזמן, היה אדיב ומקצועי, עבד נקי והיה מהיר. מחיר סביר מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דוד ל. הרצליה.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
פירוק שני כיורים וטוחן אשפה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! עבד מהר ונקי. מחיר קצת גבוה, למרות שסוכם מראש.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אקי עפרון, רמת השרון.
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור גלוי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! גם מקצוען וגם בן אדם. שילוב מנצח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרינה שפירא, הרצליה.
משוב: 22/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת סתימה ונזילה מכיור מטבח.
חוות דעת:
יוסי הגיע אליי לבדוק סתימה שחשבתי שקיימת בכיור במטבח, הוא בא בזמן והיה נחמד ומקצועי, נתן שירות טוב ובדק ביסודיות את הבעיה. לאחר הבדיקה אמר שלא הייתה סתימה אלא רק נזלו קצת מים והוא לקח מחיר הוגן מאוד עבור ההגעה שלו והבדיקה שעשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
איציק ויסמן, הרצליה.
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון במיכל שטיפת אסלה.
חוות דעת:
יוסי היה בסדר גמור. הגיע בזמן, עשה את העבודה בצורה נקייה ומסודרת ועכשיו המנגנון עובד באופן מושלם. אני ממליץ עליו בחום. לגבי המחיר לא בדקתי הצעות נוספות וכן לדעתי הוא היה סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לוטם וינטר, הרצליה.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
החלפת סיפון ואיטום חור ניקוז במקלחת.
חוות דעת:
היה מעולה, ענה מהר מאוד, שרותי ואמין. נתן מחיר הוגן, בא בזמן ואני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רז ט. רמת השרון.
אשרור: 26/01/2020
משוב: 26/11/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר מלצר, הרצליה.
אשרור: 19/01/2020
משוב: 20/11/2019
תיאור השירות:
איטום חריצים במקלחת.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא בחור נחמד מאוד, אדיב והוגן. בא בזמן, איתר את הבעיה והייתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ד. רמת השרון.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
תיקון טוחן אשפה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, השירות היה מצוין! הגיע ממש מהר, תיקן את הבעיה ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי ארד, הרצליה.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
באופן כללי הוא היה בסדר, בא ועשה ועשה את העבודה. השירות שלו היה טוב ומהיר אבל לדעתי המחיר היה גבוה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 513 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק