מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.74
מחיר 9.58
איכות 9.59
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ישראל כהן, תל אביב.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבור ביוב.
חוות דעת:
יוסי היה מצוין, הגיע בזמן ועשה עבודה ממש כמו שצריך. היחס היה וטוב מחיר מעולה. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי חסון, תל אביב.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה אמין, מקצועי, לקח מחיר הוגן, הגיע בזמן והיה שירותי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שבי כהן, תל אביב.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
הייתי מרוצה ממנו מאוד, הוא עמד בזמנים ועשה עבודה מצוינת, מאוד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן סימקוביץ, תל אביב.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בעסק.
חוות דעת:
היה טוב. הזמנו אותו ביום שישי מעכשיו לעכשיו. הוא מאוד מאוד נחמד, הגיע בזמן ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי כהן, תל אביב.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
הכנה למדיח כולל התקנת ברז ופתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה פשוט שירות מעולה. יוסי היה מקצועי מאוד, נעים הליכות עומד בזמנים וגם הוגן במיוחד מבחינת המחיר לפי סקר השוק שעשיתי עם המתחרים האחרים. הוא גם היה ממש גבר ופתח לי סתימה לא קשורה בכלל לעבודה שהזמנתי אותו אליה מגיע לו 10 ללא ספק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריקי אביסרה, תל אביב.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה ממש נהדר, באמת עבד ישר ולעניין ולא התעכב עם שטויות. הייתי יותר ממרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי וינשטוק, תל אביב.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפת כפתור ומצוף לניאגרה ופתיחת סתימה באמצעות ספירלה חשמלית.
חוות דעת:
היה זמין, סופר נחמד והמחירים היו הוגנים. הזמנתי אותו בגלל האסלה אבל כבר ביקשתי ממנו לטפל בעוד דברים בבית והוא ממש עזר לי, פתח לי סתימה בכיור ברמה שהייתי מרוצה ואמרתי שהכל טוב והוא המשיך לבדוק עוד פעמיים שבאמת הכל טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן אבידור, תל אביב.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת סיפון.
חוות דעת:
אני חייב להודות שקצת התאכזבתי למרות כל ההמלצות. הבעיה הייתה שהוא שלח אותי כל פעם לרוץ להביא ולקנות דברים. גם המחיר היה יקר בעיני.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
אבי בן צדיק, תל אביב.
אשרור: 14/05/2019
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימות בצינורות מים חמים.
חוות דעת:
היו לי סתימות בצנרת בבית ויוסי טיפל בבעיה בצורה טובה. הוא נותן יחס טוב, הוא עבד בצורה יסודית ועשה מעל ומעבר למה שהיה צריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמדר בן לולו, תל אביב.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה 10! היה נחמד ואמין. הוא הציע להחליף צינור אבל אמר שגם לא חייב להחליף. על הדרך הוא גם החליף את המכסה אסלה ולא הוסיף תשלום. אני ממש ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 275 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק