מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.81
מחיר 9.54
איכות 9.68
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ציון יהב, תל אביב.
אשרור: 19/05/2019
משוב: 20/03/2019
תיאור השירות:
ביקור.
חוות דעת:
היה מעולה! האמת היא שדיירים שכנים כבר הזמינו שרברב אחר, אז לא הזדקקנו לעזרתו ושילמנו לו רק על הגעה. אבל היה אדיב מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
סיימון זיטמן, תל אביב.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי בן צדיק, תל אביב.
אשרור: 14/05/2019
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימות בצינורות מים חמים.
חוות דעת:
היו לי סתימות בצנרת בבית ויוסי טיפל בבעיה בצורה טובה. הוא נותן יחס טוב, הוא עבד בצורה יסודית ועשה מעל ומעבר למה שהיה צריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית פתאל, תל אביב.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז מטבח.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה! עשה עבודה מעולה ונקייה. הגיע בזמן ובזמינות גבוהה, זה היה ערב חג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד וייס, תל אביב.
משוב: 08/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור.
חוות דעת:
הוא ממש אחלה. הוא היה מקצועי, אמין, הגיע בזמן וביקש מחיר סביר בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת שביט, תל אביב.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת צינור במייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים, מקצועי ואדיב. הייתה לנו נזילה שפגעה בשכנים והוא בא אחרי שני אינסטלטורים שלא פתרו את הבעיה ואפילו עשו נזק והוא בכמה דק' פתר אותה בלי לפגוע בכלום. כבר העברתי את הטלפון לחברים, הוא אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שפגשתי. הוא הגיע, זיהה מאיפה הנזילה ופשוט פתר אותה באופן מיידי. תוך כדי ביקשנו שיעשה עוד כמה דברים והוא עשה הכל בצורה אדיבה ונעימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני פ. תל אביב.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
הכנה למדיח כלים.
חוות דעת:
יוסי היה מעולה, עשה עבודה מדהימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמדר בן לולו, תל אביב.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה 10! היה נחמד ואמין. הוא הציע להחליף צינור אבל אמר שגם לא חייב להחליף. על הדרך הוא גם החליף את המכסה אסלה ולא הוסיף תשלום. אני ממש ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלישבע נ. תל אביב.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור אסלה.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית ג'ובאני, תל אביב.
אשרור: 03/05/2019
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז גינה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות על הכיפאק. הוא היה זמין מאוד, הגיע תוך שעה, ישר הבין את הבעיה ותיקתק את העבודה. מבין אחרים הוא הציע את המחיר הכי טוב ואנחנו מאוד מרוצים. פשוט היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 199 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק