מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלון
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.85
מחיר 9.46
איכות 9.82
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ויקי מוצפי, כפר סבא.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום לתנור אפייה.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא היה מקצועי, הגיע, חזר עם החלק שצריך ותיקן מה שצריך, הכול היה בסדר והייתי מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי טוריסקי, נווה ירק.
משוב: 13/03/2020
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בתנור אפיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! בא בזמן, איבחן מהר, תיקן מיד, נתן הסבר ברור, אבל המחיר לפי מה שבדקתי מאוחר יותר היה ברף הגבוה של המחירים לתיקון כזה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל בכר, כפר סבא.
משוב: 13/03/2020
תיאור השירות:
החלפת תקע חשמל במדיח.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל קולמן, רעננה.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקו מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברברה אברמוביץ, כפר סבא.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט לתנור.
חוות דעת:
יש לי רק מילים טובות להגיד על אלון, הוא בן אדם טוב, נחמד, אני ממליצה עליו לגמרי והמלצתי גם לחברות, נתן יחס טוב, עשה את העבודה כמו שצריך, בא פעם שניה בשמונה בערב בלי לבקש כסף, עשה הכל עם חיוך, היה לגמרי בסדר ומגיע לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוית ת. הוד השרון.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במייבש כביסה חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
השירות שלו היה בסדר, בחור נחמד, המחיר היה סביר והוא עמד בזמנים. בהתחלה לא ידע מה הבעיה ולקח לו זמן לזהות אתה הבעיה, אך עשה עבודה טובה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
יובל ברק, כפר סבא.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה בתנור.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה! תותח אמיתי, היה מאוד זמין, מהיר, אדיב ונראה לי שגם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה ש. הוד השרון.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת גוף חימום של תנור אפיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר ואני מרוצה מהמחיר שהיה הוגן לביקור שהוא עשה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ענת טל, הוד השרון.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
איתור בעיה במנוע מדיח של חברת ווירפול.
חוות דעת:
אלון היה מאד סבלני ומאד נחמד. ממש מצוין! יש לי רק דברים טובים לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן פלג, הוד השרון.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותיקון מאוורר בתנור אפייה של חברת רוזייר.
חוות דעת:
אלון עשה עבודה טובה, שירות מעולה, מדהים, תיקן לי בנוסף את המאוורר בלי להחליף חלק וחסך לי כסף, מאוד מקצועי, נחמד, תותח ואני ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 280 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק