מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סטיב
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.86
מחיר 9.64
איכות 9.87
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מאיה ריינפלד, הוד השרון.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז שטפטף בכיור מטבח.
חוות דעת:
מצוין! הוא ידע לאבחן את הבעיה, פתר אותה בצורה מהירה והכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבי לופו, כפר סבא.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מברז וסיפון בשני כיורים.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! סטיב הגיע בהתראה קצרה, היה נחמד מאוד, אדיב ומקצועי. הסביר את התקלה, איך ומה תיקן והכל היה ברוח טובה ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל א. כפר סבא.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מנגנון הדחה סמוי ופתיחת סתימה בכיור ובאמבטיה. בנוסף, ייעוץ ובדיקה של מערכת נגד אבנית.
חוות דעת:
היה מדהים! מאוד מקצועי ויסודי, עשה עבודה מצויינת. מחיר הוגן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית כרמלי, הוד השרון.
אשרור: 22/07/2019
משוב: 06/08/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז מתחת לכיור עבור מדיח כלים.
חוות דעת:
שירות מעולה. הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאוניד בקלייניק, כפר סבא.
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור של המטבח.
חוות דעת:
העבודה בוצעה עבור חמותי והיא אמרה שהוא היה מצוין. היא מאוד התלהבה, אמרה שהסביר הכל, עבד בצורה טובה והמחיר היה טוב. היא היתה מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיימי פ. כפר סבא.
אשרור: 10/12/2018
משוב: 15/08/2018
תיאור השירות:
התקנת מסנן אבנית, תיקון נזילה בשירותים והתקנת ברז כיור חדש.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לורי ל. רעננה.
משוב: 21/10/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח ובברז באמבטיה.
חוות דעת:
אחלה! הוא היה מיקצועי, נקי, אמין ואפילו חזר לעזור לי להזיז מדיח ולייבש את הריצפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה טבק, רעננה.
משוב: 11/02/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב ובכיור מטבח, החלפת ברזים במטבח ובאמבטיה והחלפת מקלחון.
חוות דעת:
שירות מצוין! הוא מקצוען, אמין וישר. עשה עבודה מקצועית ויסודית. בעל מקצוע אנושי ונעים הליכות, מדבר בגובה העיניים. היה פצצה, פשוט מקסים, יותר מזה אני לא צריכה. רציני ואמפטי עם שיקול דעת טוב. ממש מפעל הפיס למצוא בעל מקצוע כזה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי חייט, הרצליה.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
היה ממש טוב. הוא עשה עבודה יסודית, בדק הכל וניקה לאחר שסיים. הוא עשה עבודה טובה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי שמיר, הרצליה.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור והחלפת גומיה באסלה.
חוות דעת:
היה מקסים! מקצועי, ענייני ומחיר הוגן ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 125 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק