מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סטיב
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.86
מחיר 9.64
איכות 9.87
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבישי ד. כפר סבא.
אשרור: 13/02/2020
משוב: 04/09/2018
חוות דעת:
היה מצוין! הוא מקצועי, אמין, אדיב והוגן במחיר לדעתי. אני מאוד מאוד מרוצה מהטיפול והשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיא זילברמן‬‎, רעננה.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז ומנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר אבל המחיר היה ממש גבוה לדעתי.
איכות
8
מחיר
4
זמנים
10
יחס
8
6
כללי
גירסאות
משה רפפורט, כפר סבא.
אשרור: 26/12/2019
משוב: 02/09/2018
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה ריינפלד, הוד השרון.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז שטפטף בכיור מטבח.
חוות דעת:
מצוין! הוא ידע לאבחן את הבעיה, פתר אותה בצורה מהירה והכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי לופו, כפר סבא.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מברז וסיפון בשני כיורים.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! סטיב הגיע בהתראה קצרה, היה נחמד מאוד, אדיב ומקצועי. הסביר את התקלה, איך ומה תיקן והכל היה ברוח טובה ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי אלתר, כפר סבא.
אשרור: 16/12/2019
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ואיתן רונן, רעננה.
אשרור: 10/12/2019
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור של דוד.
חוות דעת:
בעלי מרוצה ובעבודה שלו הוא היה עשר, אבל לדעתי הוא לקח המון כסף. הוא לא צפה את זה מראש, אבל בסוף הוא נאלץ לקדוח את התקרה של הגג העליון שכבר עבר שיפוץ ועכשיו אני צריכה להביא מישהו שיסדר את האיטום של הגג. לאחר עבודתו היינו חייבים להביא איש איטום לגג, טייח וצבעי, כל זה להפתעתנו לא נלקח בחשבון.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ג'רי פולני, רעננה.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז מטבח נשלף וברז ניל שמספק מים למדיח כלים ומתקן תמי 4.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה מאוד ועמד בעלות המקורית של ההצעה למרות קשיים בה נתקל בעת הביצוע. התעקש לסיים את העבודה באופן מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומית פנסו, כפר סבא.
משוב: 29/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ארד בסלק של ברז ראשי בדירה.
חוות דעת:
השירות שלו טוב, אדיב וזמין.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל גובר, רעננה.
משוב: 22/11/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מרכזי בבניין.
חוות דעת:
סטיב עשה עבודה טובה מאד. הוא בחור רציני ואחראי. במהלך העבודה אירעה תקלה. גורם אחר פתח את הברז הראשי וגרם להצפה. סטיב לא התנער מאחריות. כל השיח איתו מכובד ומכבד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 125 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק