מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סטיב
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.86
מחיר 9.64
איכות 9.87
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יובל א. כפר סבא.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מנגנון הדחה סמוי ופתיחת סתימה בכיור ובאמבטיה. בנוסף, ייעוץ ובדיקה של מערכת נגד אבנית.
חוות דעת:
היה מדהים! מאוד מקצועי ויסודי, עשה עבודה מצויינת. מחיר הוגן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לאוניד בקלייניק, כפר סבא.
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור של המטבח.
חוות דעת:
העבודה בוצעה עבור חמותי והיא אמרה שהוא היה מצוין. היא מאוד התלהבה, אמרה שהסביר הכל, עבד בצורה טובה והמחיר היה טוב. היא היתה מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל י. רעננה.
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, פשוט יוצא מן הכלל. הוא היה אדיב, ענה לטלפונים והגיע ממש מהר. הוא מקצוען ועשר בכל הפרמטרים. אני בטוח אקח אותו בהמשך אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהושע ס, כפר סבא.
משוב: 23/10/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במרפסת.
חוות דעת:
לטעמי לא מומלץ! בשיחה הראשונית ניפנף אותי ב"תשלח לי כתובת" אולי אגיע. לא דיבר על מועד הגעה ובטח לא הסכים לדבר על המחיר. לפתע הגיע. סיים העבודה תוך 10 דקות, ודרש מחיר מופרז מאד לכל הדיעות. אם רק היה רומז שזה סדר גודל המחיר, מיד הייתי מסרב.
איכות
8
מחיר
1
זמנים
8
יחס
8
3
כללי
גירסאות
לורי ל. רעננה.
משוב: 21/10/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח ובברז באמבטיה.
חוות דעת:
אחלה! הוא היה מיקצועי, נקי, אמין ואפילו חזר לעזור לי להזיז מדיח ולייבש את הריצפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים גבסו, הוד השרון.
משוב: 04/10/2018
תיאור השירות:
איתור ופתיחת סתימה במקלחון ובשירותים.
חוות דעת:
היה ממש טוב, מעולה! הוא איתר את הבעיה מאוד מהר וגם טיפל בה מאוד מהר. היה ממש יעיל, לגמרי עשר. באמת היה מקסים, ממש כיף לקבל כאלה בעלי מקצוע. הוא ביצע פתיחת סתימה וגם עשה את האיתור ואת האבחנה של סוג הסתימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מי-טל חי, הוד השרון.
משוב: 24/08/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה ותיקון סתימה במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, מקצועי והגיע בזמן. הוא הבין שהבעיה דחופה והיה אצלנו תוך פחות משעה. בנוסף, המחיר היה הוגן. הוא ממש עזר לנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית מור, רעננה.
משוב: 08/05/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ותיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
הבחור הכי מקסים שהכרתי. משהו יוצא מן הכלל! זמין מיד, טיפל בבעיה בצ'יק, מקצועי לחלוטין, ניקה אחריו, סימפתי ונחמד, המחיר שלו היה יותר מסביר הסביר את כל הסיבות לנזילה. בנוסף, לא רק מבחינה מקצועית הוא אדם שנאה לדבר איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני ארליך, רמת השרון.
משוב: 14/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה פשוט נפלא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר ר. הרצליה.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 125 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק