מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סטיב
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.77
מחיר 9.59
איכות 9.87
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 95 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלירן בר דוד, הוד השרון.
אשרור: 16/08/2019
משוב: 17/06/2019
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עמית כרמלי, הוד השרון.
אשרור: 22/07/2019
משוב: 06/08/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז מתחת לכיור עבור מדיח כלים.
חוות דעת:
שירות מעולה. הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרין פורטי, רעננה.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בברז המרכזי של הבניין.
חוות דעת:
הוא מהמם, איש מקסים! גם מקצוען וגם לקח מחיר נורמלי. הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל גרנצרז, רעננה.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור משותף שכלל שבירת חרסינות, פתיחת מכסה, איטום הצינור, סגירה שלו והחזרת חרסינות.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי, עבד יפה, ביסודיות ובאופן נקי ונתן תחושה מאוד טובה, הוא גם ניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ואיתן רונן, רעננה.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור של דוד.
חוות דעת:
בעלי מרוצה ובעבודה שלו הוא היה עשר, אבל לדעתי הוא לקח המון כסף. הוא לא צפה את זה מראש, אבל בסוף הוא נאלץ לקדוח את התקרה של הגג העליון שכבר עבר שיפוץ ועכשיו אני צריכה להביא מישהו שיסדר את האיטום של הגג.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גיא זילברמן‬‎, רעננה.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז ומנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר אבל המחיר היה ממש גבוה לדעתי.
איכות
8
מחיר
4
זמנים
10
יחס
8
6
כללי
גירסאות
עמית מגן, רעננה.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת שלוש סתימות בצנרת דירה.
חוות דעת:
סטיב היה מעולה, הדירה חדשה והעובדי קבלן השאירו פסולת בניין בצנרת מה שגרם לסתימות, הוא הגיע למרות שהיה חג, התפנה אלינו וטיפל בבעיה, נחמד כמו תמיד, זאת לא פעם ראשונה שאנחנו פונים אליו, מקצועי, סבלני הסביר בצורה הנדסית ומדעית, יש לו ראש טוב על הכתפיים ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי קציר, כפר סבא.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במסנן המים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר בוסופסקי, הוד השרון.
אשרור: 10/05/2019
משוב: 07/02/2019
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן ב. כפר סבא.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה וייעוץ.
חוות דעת:
הוא מאוד נחמד ושירותי, הגיע מהר ובזמן. הביקורת היא לגבי רמת המקצועיות. ניסה לאתר נזילה לשכנים מחדר האמבטיה שלי. בגדול לא הצליח ונתן הערכה איזה קיר כדאי לפתוח על מנת להמשיך חיפוש, דבר אשר יעלה אלפי שקלים. אינסטלטור אחר שהבאתי אחריו איתר את הנזילה תוך 5 דקות בעזרת בדיקת בלון פשוטה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 95 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק