מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עידו
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.76
מחיר 9.69
איכות 9.73
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סימה כהן, רמת גן.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל וחיבור הארקה בבית.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, הוא היה מקצועי וממש מעולה. הוא היה מאוד מקסים ואמין. הוא עשה לי מעל מעבר. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מוטי שילון, רמת גן.
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון קצר הנוסף להחלפת 2 שקעים וביטול שעון שבת בלוח חשמל ראשי.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור בן סימון, פתח תקווה.
משוב: 13/01/2019
תיאור השירות:
התקנה של נקודת חשמל בארון חשמל של הבניין.
חוות דעת:
הבחור היה פשוט מעולה. אין מילים. הגיע בזמן שאמר. הסביר את העבודה ותוך כדי את התהליך כדי שהבין מה הוא עושה. נתן שרות יוצא מהכלל. אני לא אחד שסומך על כל אחד אבל איתו הרגשתי בטוח. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי שפורן, רמת גן.
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
העתקת ארון חשמל, הגברת הזרם ל-40 אמפר ופריסת קוים חדשים בבית.
חוות דעת:
עידו מקצועי מאוד בנושא החשמל אך טעון שיפור בגימור ושיפוצים. צריך להקפיד על התקנות בגובה אחיד, לסגור חציבה בצורה טובה וכן לכסות ריהוט קיים לפני תחילת חציבות ועבודות מלכלכות.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ש. צ. תל אביב.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון קצר חשמלי בדירה כולל החלפת לוח חשמל.
חוות דעת:
עידו מאוד חרוץ ואמין. היה לי קצר חשמל בבית והוא עבד הרבה שעות כדי לאתר את מקור הקצר ולטפל בו, היה צריך להיות עם ראש גדול בשביל זה. הוא גם החליף לי כבל הזנה ולוח חשמל. עמד בכל ההתחייבויות שלו והיה מצוין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. ש. תל אביב.
משוב: 27/11/2018
תיאור השירות:
החלפת מתג מקצר בארון חשמל.
חוות דעת:
השירות היה 10, הגיע בזמן היה נחמד והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. ב. ראשון לציון.
אשרור: 14/02/2019
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
תיקון של קצר והחלפת מפסק ראשי בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה, אפילו תיקן לי נק' חשמל שלא עבדה ללא תוספת תשלום, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 13/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק דוד ונתיך בארון חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה! עידו היה מקצועי, אדיב והגיע מהר מאוד. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ישראל, תל אביב.
משוב: 17/06/2019
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי רבינרסון, תל אביב.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
התקנת טיימר לדוד שמש ותליית 3 מנורות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
עידו היה עשר. הגיע בזמן, עשה בדיוק מה שסיכמנו תוך כמה פתרונות יצירתיים ונחמדים לכמה בעיות שעלו בזמן העבודה, וניקה אחרי העבודה בצורה יסודית (לא טריוויאלי מניסיוני). הוא לא מוותר ולא מקטין ראש, מגיע באמת כדי לעשות עבודה טובה ואיכותית ולא פחות חשוב - בחור מאוד נחמד ונעים. והמחיר מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 152 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק