מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליהי
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.83
מחיר 9.20
איכות 9.67
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 6 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
זהבה דוד, רעננה.
משוב: 07/06/2018
תיאור השירות:
תכנון של מטבח וחדרי אמבטיה שכללו נקודות חשמל ואינסטלציה.
חוות דעת:
היא מעולה, נתנה שירות אדיב, קשובה לרצונות הלקוח ויש לה טעם מיוחד. היא פתרה לי את כל הדילומת שהיו לי ואני ממש מרוצה ממנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מיטל בי, תל אביב.
משוב: 14/03/2019
תיאור השירות:
יעוץ הום סטיילינג ואדריכלות.
חוות דעת:
היה מעולה! שירות מקצועי עם חיוך :) מקצועית ונעימה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נילי אסל, הרצליה.
משוב: 07/06/2018
תיאור השירות:
עיצוב חדר אמבטיה שכלל תכנון אדריכלות וסטילינג.
חוות דעת:
אני ממליצה עליה בכל פה ובכל לב!! היא מאוד אמינה ומסורה לנושא, היא דאגה לקבלנים ולבעלי מקצוע נוספים. בנוסף היא ביצעה איתי את כל הקניות והשתדלה להוזיל בעלויות. לדעתי היא מקצועית ומוכשרת והעבודה יצאה נהדרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. ב. פתח תקווה.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תכנון חלוקה פנימית של דירת 6 חדרים.
חוות דעת:
השירות שלה היה נהדר, היא הייתה זמינה ובאה עם מספר אופציות ומחשבה מחוץ לקופסא. הקבלן לא קיבל את התכנית שלה ולכן כל התכנית נפלה וירדנו מזה והמחיר היה יקר עבור התמורה שקיבלתי לדעתי.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 05/10/2018
תיאור השירות:
תכנון דירה 130 מ"ר שכלל תכנון מערכות אינסטלציה וחשמל.
חוות דעת:
היא מאוד מקצועית ויש לה טעם מעולה! לדעתי היא צריכה לתת יותר במה ללקוח אבל באופן כללי אני מרוצה מהעבודה שלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 09/07/2018
תיאור השירות:
תיכנון של שיפוץ.
חוות דעת:
היא עשר בהכל! בנוסף לעבודה המצויינת שלה הים גם עזרה לנו מול שאר בעלי המקצוע שאיתם עבדנו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 6 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאדריכל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות אדריכלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק