מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.89
מחיר 9.44
איכות 9.73
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 27 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מקסימה רפ, רמת גן.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה מאוד. הדיירים הקודמים עשו בכיור סתימה קצת קשה והוא עשה עבודה מקצועית. אני מאוד מרוצה ממנו והמחיר שגבה היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נפתלי לנדסברג, רמת גן.
אשרור: 04/06/2019
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת ביוב.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ממש, נחמד מאוד, הגיע בול בזמן על הדקה, המחיר היה טוב לדעתי, אמין, אני אפילו לא הייתי שם- הוא תיאר לי את הבעיה ועשה בדיוק מה שהיה צריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניב חזן, רמת גן.
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
החלפת שסתום לחץ בדוד.
חוות דעת:
השירות היה ממש טוב, אני ממליץ עליו. הוא איש נעים שעובד בצורה נקייה, מאוד מקצועי, עשה לי עבודה טובה מאוד והמחיר היה ממש טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה קמחי, גבעתיים.
משוב: 15/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בניאגרה.
חוות דעת:
מעולה, קבע איתי זמן, התקשר לעדכן אותי מתי מגיע, עמד בזמנים ותיקן צ'יק צ'ק. סך הכל הייתי מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי שמחוני, בת ים.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
התאמת ברז לשיש ולמדיח.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, אבל לדעתי היה יקר, למרות שכל שאר בעלי המקצוע רצו יותר. שאלתי אותו אם כדאי לי להוסיף בידוד לצנרת והוא המליץ שלא. לדעתי זה מעיד על אמינות, כי הוא היה יכל להרוויח על זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל נוימן, ראשון לציון.
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמביה.
חוות דעת:
מאיר היה 10, הוא בא מהר ועשה עבודה טובה מאוד. רואים עליו שהוא מקצוען והוא אפילו ניקה אחריו. לדעתי המחיר הוגן ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד לובין, חולון.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מדוש במקלחון.
חוות דעת:
הוא בחור נחמד ואדיב בטלפון, קבעתי איתו והוא הגיע בזמן ועשה את העבודה שלו כמו שצריך, הוא גם ניקה אחריו והשאיר רושם טוב וגם המחיר שלקח סביר בהחלט.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן שריג חכים, ראשון לציון.
אשרור: 20/05/2019
משוב: 21/03/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, הגיע בהתחלה כי חשבנו שזו עבודה קטנה, בסוף התברר שהעבודה גדולה משחשבנו והא היה צריך להגיע ביום אחר. הוא שאל מתי נוח לנו והתאים את עצמו בלי שום בעיה. הגיע, תקתק את העבודה. היה מעולה. ממש נתן תחושה שאפשר לסמוך עליו. לא כל בעלי המקצוע כאלה. אני אמליץ עליו בשמחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר מטלון, בת ים.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה של מים מהדירה.
חוות דעת:
הוא בא ובדק, הוא היה נחמד אבל נתן הצעת מחיר גבוהה לדעתי ובחרתי לא לעבוד איתו.
איכות
6
מחיר
0
זמנים
8
יחס
7
5
כללי
גירסאות
גילה מ. ראשון לציון.
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
פירוק ברז והתקנת ברז חדש במטבח.
חוות דעת:
הוא חמוד לאללה, רציני, הגיע בזמן, מקצוען, נעים, הוא בסדר גמור ואני ממליצה עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 27 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק