מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.89
מחיר 9.36
איכות 9.71
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 29 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חנה אייזיק, בת ים.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על החלפת ידית של ברז.
חוות דעת:
ממש כל הכבוד לו, הייתה לי בעיה בברז והייתי בטוחה שצריך להחליף את כולו. מאיר אמר לי שחבל שיגיע והדריך אותי ללכת לקנות ידית חדשה והסביר לי איך להרכיב אותה. חסך לי את הביקור שלו והחלפה של ברז שלם. היה סבלני, נחמד ומאוד ישר ואמר שאם אני נתקלת בקושי כלשהו לצלצל אליו שוב וידריך אותי פעם נוספת.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עודד לובין, חולון.
אשרור: 01/09/2019
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מדוש במקלחון.
חוות דעת:
הוא בחור נחמד ואדיב בטלפון, קבעתי איתו והוא הגיע בזמן ועשה את העבודה שלו כמו שצריך, הוא גם ניקה אחריו והשאיר רושם טוב וגם המחיר שלקח סביר בהחלט.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי שמחוני, בת ים.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
התאמת ברז לשיש ולמדיח.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, אבל לדעתי היה יקר, למרות שכל שאר בעלי המקצוע רצו יותר. שאלתי אותו אם כדאי לי להוסיף בידוד לצנרת והוא המליץ שלא. לדעתי זה מעיד על אמינות, כי הוא היה יכל להרוויח על זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר מטלון, בת ים.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה של מים מהדירה.
חוות דעת:
הוא בא ובדק, הוא היה נחמד אבל נתן הצעת מחיר גבוהה לדעתי ובחרתי לא לעבוד איתו.
איכות
6
מחיר
0
זמנים
8
יחס
7
5
כללי
גירסאות
דן ינובסקי, חולון.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים ופתיחת סתימה בברז במטבח.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בדיוק בזמן ועשה עבודה טובה. הוא הסביר לי כל מה שעשה ואחרי שסיים הוא השאיר מסודר ונקי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טל חזן, חולון.
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה וחיזוק ברז מטבח בדירה.
חוות דעת:
אחלה בחור, מקצועי, עבד יפה מאוד, מהר, חייכן, אנחנו מבסוטים עליו ובהחלט נקרא לו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי מזל טוב, בת ים.
משוב: 07/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח והחלפת סיפון בדירה.
חוות דעת:
מאיר חבל על הזמן, נחמד, עשה עבודה טובה, נקייה, נחמד והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי בוקאי, בת ים.
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא מאוד נחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שלום אהרון , בת ים.
משוב: 06/01/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה ובניאגרה.
חוות דעת:
בחור נחמד מאוד, בא ותיקן את התקלה במקום, הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
רונן קיראון, בית חנן.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בגג רעפים שכלל החלפת קטע של צינור מתכת ישן בגודל שלושה מטרים.
חוות דעת:
מצוין! הוא הגיע בבוקר בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך אבל לקח מחיר מעט גבוה לדעתי. מעבר לזה הוא היה ממש בסדר גמור, מקצוען, הבין מה הבעיה ותקתק. הזמנתי אותו אפילו לעבודה נוספת אצלי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 29 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק