מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.89
מחיר 9.36
איכות 9.71
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 29 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אריאל יהב, ראשון לציון.
אשרור: 13/09/2019
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
החלפת שלושה מטרים של צנרת בניין.
חוות דעת:
מאיר היה מצוין, היה פיצוץ פתאומי בצנרת הבניין, רק בבוקר הבנו שזה פיצוץ צינור שמחובר לשני בניינים ולא בעיה אזורית, הגיע מיד, עבד יומיים, שירות מצוין, נגיש, כל הזמן זמין בטלפון, אמין, סגר מחיר בהתחלה וגם שהתברר שהעבודה יותר מורכבת ועמוקה הוא לא גבה יותר בסוף, החליף כמה מטרים של צנרת ישנה ורקובה אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רחל נוימן, ראשון לציון.
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמביה.
חוות דעת:
מאיר היה 10, הוא בא מהר ועשה עבודה טובה מאוד. רואים עליו שהוא מקצוען והוא אפילו ניקה אחריו. לדעתי המחיר הוגן ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן שריג חכים, ראשון לציון.
אשרור: 20/05/2019
משוב: 21/03/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, הגיע בהתחלה כי חשבנו שזו עבודה קטנה, בסוף התברר שהעבודה גדולה משחשבנו והא היה צריך להגיע ביום אחר. הוא שאל מתי נוח לנו והתאים את עצמו בלי שום בעיה. הגיע, תקתק את העבודה. היה מעולה. ממש נתן תחושה שאפשר לסמוך עליו. לא כל בעלי המקצוע כאלה. אני אמליץ עליו בשמחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילה מ. ראשון לציון.
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
פירוק ברז והתקנת ברז חדש במטבח.
חוות דעת:
הוא חמוד לאללה, רציני, הגיע בזמן, מקצוען, נעים, הוא בסדר גמור ואני ממליצה עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרגלית הרפז, ראשון לציון.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ותיקון נזילה במטבח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ונתן יחס טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלית ברוך, ראשון לציון.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
התקנת ניקוז.
חוות דעת:
שירות מעולה! הכל 10. אין לי מה להגיד מחיר טוב, בעל מקצוע, אדיב ושירותי .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי וקנין, ראשון לציון.
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
התקנת אסלה בדירה.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים, אמין מאוד, עומד בזמנים ועושה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית ש. ראשון לציון.
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת בשירותים בדירה.
חוות דעת:
אני מרוצה מהשירות, מאוד מאוד ממליצה עליו. בחור מאוד מקצוען, פתר לנו את הבעיה ופייר במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה אייזיק, בת ים.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על החלפת ידית של ברז.
חוות דעת:
ממש כל הכבוד לו, הייתה לי בעיה בברז והייתי בטוחה שצריך להחליף את כולו. מאיר אמר לי שחבל שיגיע והדריך אותי ללכת לקנות ידית חדשה והסביר לי איך להרכיב אותה. חסך לי את הביקור שלו והחלפה של ברז שלם. היה סבלני, נחמד ומאוד ישר ואמר שאם אני נתקלת בקושי כלשהו לצלצל אליו שוב וידריך אותי פעם נוספת.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן קיראון, בית חנן.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בגג רעפים שכלל החלפת קטע של צינור מתכת ישן בגודל שלושה מטרים.
חוות דעת:
מצוין! הוא הגיע בבוקר בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך אבל לקח מחיר מעט גבוה לדעתי. מעבר לזה הוא היה ממש בסדר גמור, מקצוען, הבין מה הבעיה ותקתק. הזמנתי אותו אפילו לעבודה נוספת אצלי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 29 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק