מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מוטי
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.82
מחיר 9.69
איכות 9.78
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 98 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גלי כהן, קרית מוצקין.
משוב: 15/02/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נעמה טל, קרית חיים.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן שקבענו, היה אמין, נחמד ומקצועי. הוא גבה ממני את אותו המחיר שאמר שייקח מראש אך זה היה נראה לי מחיר קצת גבוה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איריס חוטה, קרית ביאליק.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מפסק של תריס חשמלי.
חוות דעת:
מצוין! הוא היה מקצועי, נחמד ואמין, הגיע בזמן ועבד מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי שץ, קרית אתא.
משוב: 07/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מספר שלבים במספר תריסים.
חוות דעת:
מוטי היה מעולה בהכל. נתן שירות טוב וגבה מחיר בסדר גמור לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכה דרמון, קרית מוצקין.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בדלת ויטרינה.
חוות דעת:
חבל על הזמן, מצוין! הוא היה מאוד מקצועי, הגיע בזמן שקבענו והמחיר שלו היה מאוד הוגן. יוצא מן הכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדי חרס, קרית אתא.
אשרור: 02/02/2020
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
אני התאכזבתי ממנו. התריס לא זז. קראתי לו והוא הגיע לביקור כדי לבדוק. חשבנו שזה ממים, נתנו לו להתייבש והוא הגיע פעם שניה וגילה שהתקלה בכלל נובעת מקצר בקו חשמל שמוביל לתריס. נראה היה שהוא הגיע במטרה להחליף ישר את המנוע, ואם לא הייתי מבקש ממנו לבדוק את החשמל לפני ואם המנוע תקין - הוא לא היה עושה את זה. נוסף על כך הוא השאיר אותי עם המכסה פתוח והייתי צריך לקרוא לו בחזרה שירכיב ויסגור. הוא גם חתך את הכבל במהלך העבודה ורצה לחבר עם קליפסים ואיזולירבנד. לא מקצועי לדעתי. בסופו של דבר הוא גבה עבור ביקור בלבד.
איכות
2
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
תגובת העסק:
הגעתי לביתו של הלקוח פעמיים, לאחר שהתברר לי שהלקוח הרטיב את המנוע עם מים, המלצתי לו להמתין יומיים שלושה ואז ננסה לפתור את הבעיה, בפעם השנייה, התברר כי ישנה תקלה נוספת, כבל החשמל חובר בצורה חובבנית ומסוכנת! הסברתי ללקוח מה אני מתכוון לעשות על מנת לפתור את הבעיה והוא, הלקוח, לא איפשר לי להמשיך בתיקון וטען כי "מכאן הוא יודע לסדר לבד". הסברתי ללקוח כיצד יעשה זאת נכון תוך הדגשת הסכנה שכרוכה בתיקון שכזה, הלקוח התעקש לתקן בעצמו ולא איפשר לי להמשיך ולסיים את העבודה. גביתי סכום סמלי על שני הביקורים ועל איתור התקלה, סכום שסוכם ביני לבין הלקוח. אשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
4
כללי
גירסאות
אלכס פ, קרית ים.
אשרור: 20/01/2020
משוב: 21/11/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי ושלושה חלונות.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! שירות טוב, הוא היה נחמד וטוב. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'ורג' קרוח, קרית חיים.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן ולא ביקש סכומים לא הגיוניים. הוא אכן היה ועשה עבודה כמו שצריך, אני ממליץ עליו מאוד,הוא היה בדיוק מה שציפיתי ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור סולומון, קרית ביאליק.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אחלה של בן אדם. עשה בדיוק מה שאמר שיעשה, לקח מחיר סבבה לדעתי, הגדיל ראש ועשה כמה דברים על חשבונו, היה נחמד ואני סופר מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם תורן, נשר.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
החלפת תריס שלבים.
חוות דעת:
היה מעולה! עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 98 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק