מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בן
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.91
מחיר 9.75
איכות 9.93
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלפרד מסלטון, רחובות.
משוב: 16/09/2020
תיאור השירות:
עבודה מצוינת, מאוד מרוצה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוקי לסטיגזון, יבנה.
משוב: 15/09/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במספר מוקדים בצינור חיצוני.
חוות דעת:
השירות מעולה! אמרתי לו שאני טיפה לחוץ אז הוא הגיע מוקדם ביום למחרת ועבד בלי הפסקה למשך שעתיים, היה ממש בסדר. אחרי התיקון סידר שם וזה נראה יותר טוב ממה שהיה לפני. התקשר אחרי כמה שעות לראות שהכל בסדר ואמר לי לא לשלם לו עד אחרי שאני אראה שהנזילה לא חוזרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדיר גרפי, נס ציונה.
משוב: 14/09/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד מהשרות! הוא הגיע בזמן והכל היה מושלם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה ע. רחובות.
משוב: 07/09/2020
תיאור השירות:
החלפת צנרת בבניין.
חוות דעת:
בחור רציני, עשה עבודה מקצועית ולמחרת גם חזר וביצע תיקונים נוספים. היה מאוד בסדר וגם המחיר היה נראה לי הוגן. ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ח. נס ציונה.
משוב: 08/09/2020
תיאור השירות:
התקנת ברזים בחדרי רחצה וסוללה של אמבטיה.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא היה מקסים, מקצועי, הגיע בזמן והמחיר הוגן לגמרי. אני מרוצה מהשירות, ממליצה עליו ואם אצטרך עוד משהו אפנה אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן שורצברג, רחובות.
משוב: 06/09/2020
תיאור השירות:
החלפת נקודת אינסטלציה במקלחון, תיקון נזילה בניאגרה ושחרור סתימה קלה בכיור.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! הוא נתן שירות ברמה מאוד גבוהה. הוא עדכן לפני שהגיע, היה אמין, הסביר כל מה שהוא עושה, עבד במקצועיות, במחירים סבירים לדעתי ויש לי רק דברים טובים להגיד עליו! לא ציפיתי ואני ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר פ. רחובות.
משוב: 02/09/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין. עשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית הררי, גדרה.
משוב: 11/08/2020
תיאור השירות:
החלפה של מצוף באסלה.
חוות דעת:
היה מעולה! זמינות גבוהה, הגיע למחרת בבוקר בזמן שקבענו, מצא מייד את הבעיה. היה ענייני ואדיב והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז אופיר, רחובות.
משוב: 10/08/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
מגיע לו עשר בהכל! הוא היה מאוד מקצועי, נחמד, אדיב ודייקן, אני מאוד מרוצה וממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נבות לבקוביץ, גבעתיים.
משוב: 09/08/2020
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! הגיע מהר, היה אדיב והגון במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 333 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק