מגיע לו עשר בהכל! הוא היה מאוד מקצועי, נחמד, אדיב ודייקן, אני מאוד מרוצה וממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלה יאמפולסקי, רחובות.
משוב: 03/03/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבית.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוהד צמח, רחובות.
משוב: 02/10/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
השירות היה אחלה, הוא ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן שורצברג, רחובות.
משוב: 06/09/2020
תיאור השירות:
החלפת נקודת אינסטלציה במקלחון, תיקון נזילה בניאגרה ושחרור סתימה קלה בכיור.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! הוא נתן שירות ברמה מאוד גבוהה. הוא עדכן לפני שהגיע, היה אמין, הסביר כל מה שהוא עושה, עבד במקצועיות, במחירים סבירים לדעתי ויש לי רק דברים טובים להגיד עליו! לא ציפיתי ואני ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר פ. רחובות.
משוב: 02/09/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין. עשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צביה עדני, מזכרת בתיה.
משוב: 02/08/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה ותיקון נזילה בצנרת כולל עקירת שורשים.
חוות דעת:
מותק של בן אדם! ביצע את המלאכה כמו שצריך ואני שמחה להגיד שהוא פשוט מצוין. אכלנו אותה לפניו עם הרבה אינסטלטורים שלקחו כסף בלי לסדר את הבעיה. הוא הגיע בזמן, השקיע כמה שעות וחפר עד שהוא פתר את זה. הוא נתן לי גם עצות מאוד טובות בכל הנושא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר בר, רחובות.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה רצינית במקלחת.
חוות דעת:
הוא עשר מעשר! בן אדם על הכיפאק, מקצוען וזול. הוא היה ממש נחמד, מגיע לו ואני אמשיך להמליץ עליו ביג טיים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרח מוסא, קרית עקרון.
משוב: 20/06/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מחוץ לבית.
חוות דעת:
מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 374 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
בן עוסק בתחום האינסטלציה כבר מעל 9 שנים, וכיום מנהל את העסק האישי שלו.
הוא נשוי ויש לו שני בנים, אחד בן 4 והשני בן שנתיים.
בשעות הפנאי הוא אוהב לשחק כדורגל, לרוץ ולשחות.
לתחום האינסטלציה הוא הגיע דרך אבא שלו, שעובד בתחום כבר 38 שנים.
"לאבא שלי יש חברה גדולה שמתמחה בבניינים גדולים ובתמ"א 38,
התחלתי לעבוד אצלו ומשם התקדמתי לעסק עצמאי משלי".
בן חולם להמשיך בתחום, להגדיל את העסק ולהכניס אליו עוד עובדים.
אבל הכי חשוב זו הבריאות "כי זה באמת הדבר שהכי חשוב".
הוא מעיד על עצמו שהדבר שהכי מייחד אותו מבחינה מקצועית הוא הפרפקציוניזם בכל עבודה שהוא מבצע.
"קודם כל, אני פדנט" הוא צוחק, "בודק כל דבר 30 פעם לפני שאני עושה ומשתדל לא לפספס שום דבר".
הדבר שהכי מתאגר את בן בעבודה זה לפתור בעיות שהוא לא ראה קודם -
"אני מאוד אוהב שאני צריך להגדיל ראש כדי להתמודד עם אתגרים חדשים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.