מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בן
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.93
מחיר 9.85
איכות 9.93
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איתי סעד, רחובות.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא הגיע מהר, מוקדם ביום שישי ועבד טוב ויפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גידי חלף, רחובות.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הגיע בזמן ועשה עבודה טובה ומקצועית. הוא עשר מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שקד ר. רחובות.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז אמבט והחלפת ידית ברז כיור.
חוות דעת:
היה מעולה, ממש טוב, התקשרתי ביום שישי והגיע בראשון. הוא הגיע בזמן ועבד שלושת רבעי שעה על הכל.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שי ויישנקר, רחובות.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז מטבח וסיפון, והחלפת ברז ניל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! דיברנו לפני כן בהודעות והוא אמר לי מה לקנות לעבודה בהתאם לתמונות ששלחתי לו, והיה מאוד זמין. בהתחלה קבענו שיגיע בשעות הערב אבל אחרי שהתפנה בשעה יותר מוקדמת הודיע לי שהוא פנוי והגיע אליי תוך פחות משעה. בן עבד ביסודיות, בדק שהכל תקין וחזר פעם נוספת בשעות הערב אחרי שקנה חלק נוסף שהיה צריך לתיקון קטן. אני ממש מרוצה מהעבודה והשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולדו אלעזר, רחובות.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הגיע בזמן, עשה הכל כמו שצריך והיה מאוד שירותי ונחמד. ממש מאה אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל לאופר, נס ציונה.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
ניקוי של צינורות אינסטלציה והדבקת כיור עם סיליקון.
חוות דעת:
הוא אחד מהנותני שירות היותר טובים שפגשתי! הוא עובד ברמה גבוה, נותן שירות אמין ומקצועי. באמת מדהים, אין אנשים כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה רוזן, רחובות.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
איזה בחור מקסים! הוא עזר לי הרבה, הגיע בזמן והתקשר והתעניין שהכל בסדר, ממש מקסים. הוא עשה עבודה מעולה והסביר לי מה הוא עושה ומה הגורם להצפה שהייתה לי בבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר וולף, מזכרת בתיה.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה בשירותים.
חוות דעת:
בן הגיע בזמן, תיקתק את העבודה בצורה טובה והיה אחלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל תאומי, יבנה.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
התקנה של כיור, שני מוטות ושני ברזים.
חוות דעת:
הוא ניסה לפתור את הבעיות שהתעוררו שלא באשמתו. הוא היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאוניד מיכאל, באר יעקב.
משוב: 03/05/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים בחנוכייה.
חוות דעת:
בן נתן שירות ברמה מאוד גבוה, עשה את התיקון בצורה מושלמת והיה מאוד הוגן. גם היחס שלו לעבודה פשוט מעל ומעבר. אני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 274 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק