מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בן
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.93
מחיר 9.81
איכות 9.92
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נעה ורד טרי, נס ציונה.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור דולף בשירותים.
חוות דעת:
זאת פעם שלישית שאני וזרת להעזר בשירותים שלו. הוא גובה מחירים נוחים. התרשמתי מההתנהלות, היחס ודיוק העבודה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נמרוד אבינון, נס ציונה.
משוב: 08/07/2019
חוות דעת:
היה מ-ע-ו-ל-ה! הייתי מרוצה מהכל! מקצוען. הגיע בזמן, מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל מ. רחובות.
אשרור: 01/07/2019
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעיין ש. רחובות.
אשרור: 30/06/2019
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
תכנון והרכבה של צנרת מתחת לכיור.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
בן נתן שירות טוב מאוד, נתן מענה מלא לבעיה שלנו ואף עדכן שכל נזילה אם תווצר מהחלפת הצנרת הוא יבוא לתקן ללא עלות. הוא תכנן והרכיב צנרת לאחר עבודת צנרת של בעל מקצוע קודם שלא נעשתה כראוי וגרמה לסתימות מרובות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לי רבינוביץ', מזכרת בתיה.
אשרור: 29/06/2019
משוב: 27/09/2018
תיאור השירות:
החלפה של ראש גשם, זרוע וצינור.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן, וידא שאנחנו בבית, היה מנומס והקפיד להשאיר אחריו את החדר נקי, מחיר הוגן מאד ויחס נעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דבורה פופקו, מזכרת בתיה.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת של מקלחת שכלל שבירת אריחי קרמיקה.
חוות דעת:
הוא הודיע מראש שהוא לא יודע להחזיר את האריחים אבל את העבודה של תיקון צנרת הוא עשה טוב מאוד. הוא מנומס, חביב ועומד זמנים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נעה ורד טרי, נס ציונה.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ברז במקלחון.
חוות דעת:
הוא מצוין. זו כבר פעם שנייה שאני נעזרת בו ואני ממש מרוצה. הוא הגיע בזמן והיה פשוט מעולה! הוא עשה עבודה מאוד טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לסלי קלימן, קרית עקרון.
אשרור: 24/06/2019
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
תיקון של נזילת מים, פירוק של מסנן מים בחוץ והתקנת צנרת במקומו.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא פשוט אדם נחמד ונעים, כבר משיחת הטלפון. הוא הגיע פעמיים ולא רק שהוא הגיע בזמן אלא הקדים וגם התקשר קודם ושאל אם יוכל להגיע. הוא עבד מהר, טוב ונקי ולקח את כל הפסולת איתו. הוא הביא איתו את כל הציוד הנדרש. כשסיים אמר שלא נכסה את הבור בו ביצע את התיקון כדי להיות בטוחים שאין נזילה ואמר שנפנה אליו במידה וכן והוא יגיע לתקן ללא תשלום. אני אמליץ עליו לכל מי שמבקש. הוא היה ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן ש. נס ציונה.
אשרור: 24/06/2019
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת והחלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, אדיב, דייקן, מקצועי ואני מרוצה ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר ב. יבנה.
משוב: 20/06/2019
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 290 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק