היה סבבה, מקצועי, נחמד, הגיע בזמן, שיתף אותי בכל מה שהוא עשה כי לא הייתי באזור ואפילו שלח לי תמונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בלה אלון, לוד.
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
החדרת מצלמה לתוך צנרת ראשית עקב פיצוץ בצינור.
חוות דעת:
בגדול הוא מעולה! אדם פשוט חבל על הזמן, כיף לעבוד איתו, אני אמשיך להעזר בו בעתיד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רמי טוויטו, רמלה.
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי ביטוח שיש פיצוץ בצנרת ואני לקראת הוצאה גדולה, אך הוא הגיע, בדק והרגיע אותי שזה רק סתימה. הוא היה מאוד ישר והגון. מבחינתי הוא ממש עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמר שירה רביב, רמלה.
משוב: 18/11/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים במשרד.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד, נתן שירות טוב ומחיר טוב בעיניי. בנוסף, הוא מאוד אמין, הוגן והשתדל מאוד להשאיר נקי. הוא באמת בנאדם טוב, הוא גם נתן לנו עצות מעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זהבית ישראל, רמלה.
אשרור: 09/10/2018
משוב: 08/08/2018
תיאור השירות:
החלפת רכזת מים ואיטום במקלחת.
חוות דעת:
היה פשוט מקסים! הוא היה אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמיטל אסנקאו, לוד.
משוב: 19/07/2018
תיאור השירות:
איתור נזילה בקיר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אני מרוצה ממנו מאוד. הוא היה מקצועי, שרותי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קרין עברי, לוד.
משוב: 12/07/2018
תיאור השירות:
החלפת צנרת באמבטיה.
חוות דעת:
היה מקסים. הגיע בזמן,היה מנומס. היינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לי רבינוביץ', מזכרת בתיה.
אשרור: 15/02/2022
משוב: 26/04/2021
תיאור השירות:
החלפת ברז בגינה.
חוות דעת:
הוא היה עשר! מאוד אדיב ויעיל, היה נחמד מאוד ונתן לי שירות מעולה, אני מאוד מרוצה מהעבודה שעשה וגם מהמחיר שהוא לקח עבורה. הכל היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילה זיקרי, גדרה.
משוב: 16/11/2021
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור האמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי והוא הגיע בזמן. המחיר שלו היה מצוין והעבודה הייתה נהדרת לכל הדעות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 374 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
בן עוסק בתחום האינסטלציה כבר מעל 9 שנים, וכיום מנהל את העסק האישי שלו.
הוא נשוי ויש לו שני בנים, אחד בן 4 והשני בן שנתיים.
בשעות הפנאי הוא אוהב לשחק כדורגל, לרוץ ולשחות.
לתחום האינסטלציה הוא הגיע דרך אבא שלו, שעובד בתחום כבר 38 שנים.
"לאבא שלי יש חברה גדולה שמתמחה בבניינים גדולים ובתמ"א 38,
התחלתי לעבוד אצלו ומשם התקדמתי לעסק עצמאי משלי".
בן חולם להמשיך בתחום, להגדיל את העסק ולהכניס אליו עוד עובדים.
אבל הכי חשוב זו הבריאות "כי זה באמת הדבר שהכי חשוב".
הוא מעיד על עצמו שהדבר שהכי מייחד אותו מבחינה מקצועית הוא הפרפקציוניזם בכל עבודה שהוא מבצע.
"קודם כל, אני פדנט" הוא צוחק, "בודק כל דבר 30 פעם לפני שאני עושה ומשתדל לא לפספס שום דבר".
הדבר שהכי מתאגר את בן בעבודה זה לפתור בעיות שהוא לא ראה קודם -
"אני מאוד אוהב שאני צריך להגדיל ראש כדי להתמודד עם אתגרים חדשים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.