בן התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
יעקב רווח, תל אביב.
משוב: 14/02/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים בהתנדבות.
חוות דעת:
התקשורת מולו הייתה מדהימה, הגיע בזמן, עשה את העבודה עבור גברת שהייתה לה נזילה רצינית בבית שאפילו מהעירייה פנו אליה ואמרו שיש תשלום מאוד גבוה. בן הגיע תיקן ועשה עבודה טובה, בנוסף נתן אישור לעירייה שאכן הייתה נזילה כדי שלא יחייבו אותה על כך.
שירות מעולה, הוא מקצוען, מהיר, נחמד ואדיב, הכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב ב. תל אביב.
משוב: 29/09/2020
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה וביטול ברז בידה.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר וקס, תל אביב.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון סיפון.
חוות דעת:
היה פשוט מצוין. היה יעיל מאוד, הסביר מה הוא עושה, לקח מחיר נמוך והגיע זמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טליה ר. תל אביב.
משוב: 06/11/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה משני ברזים.
חוות דעת:
היה מצוין! והזמינות גבוהה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיו ח. תל אביב.
משוב: 17/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מחבר שנשבר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות מעל ומעבר, סידר את התקלה בזריזות במקצועיות. אזמין אותו גם פעם הבאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קרין ד. תל אביב.
משוב: 07/09/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה, תיקון של סיפון ושל נזילה בניאגרה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות היה מצוין. היה זמין להגיע מהר לבדוק את מקור הבעיה ועשה מאמץ לחזור ולתקן עוד באותו היום. הראה והסביר את הבעיות בצורה ברורה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפי נחום, תל אביב.
משוב: 30/01/2018
תיאור השירות:
בניית קווי אינסטלציה חדשים ותיקון פיצוצים בצנרת.
חוות דעת:
אני ממליץ עליו בחום ואהבה, הוא איש נהדר והשירות הוגן ומקסים. המחיר סביר לדעתי. אני עובד איתו באופן קבוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לי רבינוביץ', מזכרת בתיה.
אשרור: 15/02/2022
משוב: 26/04/2021
תיאור השירות:
החלפת ברז בגינה.
חוות דעת:
הוא היה עשר! מאוד אדיב ויעיל, היה נחמד מאוד ונתן לי שירות מעולה, אני מאוד מרוצה מהעבודה שעשה וגם מהמחיר שהוא לקח עבורה. הכל היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילה זיקרי, גדרה.
משוב: 16/11/2021
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור האמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי והוא הגיע בזמן. המחיר שלו היה מצוין והעבודה הייתה נהדרת לכל הדעות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 374 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
בן עוסק בתחום האינסטלציה כבר מעל 9 שנים, וכיום מנהל את העסק האישי שלו.
הוא נשוי ויש לו שני בנים, אחד בן 4 והשני בן שנתיים.
בשעות הפנאי הוא אוהב לשחק כדורגל, לרוץ ולשחות.
לתחום האינסטלציה הוא הגיע דרך אבא שלו, שעובד בתחום כבר 38 שנים.
"לאבא שלי יש חברה גדולה שמתמחה בבניינים גדולים ובתמ"א 38,
התחלתי לעבוד אצלו ומשם התקדמתי לעסק עצמאי משלי".
בן חולם להמשיך בתחום, להגדיל את העסק ולהכניס אליו עוד עובדים.
אבל הכי חשוב זו הבריאות "כי זה באמת הדבר שהכי חשוב".
הוא מעיד על עצמו שהדבר שהכי מייחד אותו מבחינה מקצועית הוא הפרפקציוניזם בכל עבודה שהוא מבצע.
"קודם כל, אני פדנט" הוא צוחק, "בודק כל דבר 30 פעם לפני שאני עושה ומשתדל לא לפספס שום דבר".
הדבר שהכי מתאגר את בן בעבודה זה לפתור בעיות שהוא לא ראה קודם -
"אני מאוד אוהב שאני צריך להגדיל ראש כדי להתמודד עם אתגרים חדשים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.