מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סלבה
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.84
מחיר 9.54
איכות 9.78
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הדס נטר, קרית אונו.
משוב: 22/06/2020
תיאור השירות:
הובלה של דירת 3 חדרים בתוך קרית אונו.
חוות דעת:
היה מאוד מקצועי, שירותי וזריז, הכל הגיע כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה ט. קרית אונו.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
הובלה של דירת 5 חדרים.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה! חבר'ה מקצוענים ובעיקר אדיבים שעושים מעל ומעבר על מנת שנהיה מרוצים. כל הכבוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלדד ג. קרית אונו.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
הובלה של דירת 4 חדרים.
חוות דעת:
ממש 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירדן אבריאל, גני תקווה.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
הובלת תכולת דירה מגני תקווה לקריית אונו.
חוות דעת:
מקצועיים וזריזים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה חן, גני תקווה.
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
הובלה של דירת 2 וחצי מרמת גן לגני תקווה שכללה פירוק והרכבה של מיטה.
חוות דעת:
הם מעולים, מקסימים, מאד זהירים ומקצועיים. שאלו כל דבר כדי לוודא שהכל בסדר והיו מאד נעימים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ואריל דבי, קרית אונו.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
הובלת דירת שלושה חדרים כולל פירוק והרכבה של שולחן עבודה מגבעתיים לקרית אונו.
חוות דעת:
היו מעולים! הם היו זריזים, זהירים והשיתוף פעולה בין אלה שעבדו היה מעולה. הם היו נעימים, עשו את העבודה פיקס ואני ממליצה עליהם בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס פיק, קרית אונו.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
הובלת דירה בת שני חדרים בתוך קרית אונו שכללה פירוק והרכבת מיטה.
חוות דעת:
סלבה היה מצוין! הוא מאוד מקצועי ועמד בזמנים. הייתי מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה דרור, קרית אונו.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
הובלה של ספה מרמת גן לקרית אונו.
חוות דעת:
יש דברים שהיו בסדר גמור ויש דברים שהיו בעייתיים. תיאמנו מועד אבל הם התקשרו באותו בוקר של ההובלה ואמרו שהם לא יכולים להגיע מכל מיני סיבות. זאת תקלה מהותית לדעתי. בסופו של דבר הם ביצעו את ההובלה באותו יום מאוחר יותר וגם התחשבו בי במחיר בגלל זה. הם עצמם גם היו בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
4
יחס
7
תגובת העסק:
אכן ביום ההובלה הודענו ללקוח על תקלה ברכב ושאלנו האם ניתן לדחות את תאריך ההובלה או את שעת ההגעה. לקוח העדיף שנבצע את ההובלה באותו יום, גם אם בשעה מאוחרת יותר מהשעה שנקבעה. בעקבות זאת ניתנה הנחה משמעותית ללקוח וההובלה התבצעה ביום המבוקש.
7
כללי
גירסאות
דניאל קורסיה, גני תקווה.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
הובלה של דירת 2 חדרים מגני תקווה לקריית מלאכי.
חוות דעת:
סוף הדרך של אנשים! לא היה לי מובילים יותר טובים מהם בחיים שלי והעברתי הרבה דירות, לא שמעתי צליל פגיעה אחד מהחפצים! אנשים כ"כ נחמדים ושואלים ורוצים לעזור להניח את החפץ בדיוק לפי רצוני, הם באו בארבע בבוקר ועבדו מהר וטוב עם חיוך, היה לי הרבה חפצים בעייתיים והיה צריך להעביר אותם דרך חדר מדרגות צר ביותר והם הצליחו בקלות, התקשרתי אל סלבה בערב ואמרתי לו שהוא צריך לצ'פר את המובילים שלו כי הם היו מושלמים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה ב. גני תקווה.
משוב: 17/09/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור ואני מרוצה מהשירות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1614 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק