מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניב
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.77
מחיר 9.39
איכות 9.78
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 33 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חגי פמיני, פתחיה.
אשרור: 01/09/2019
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
אבחון בעיית ביוב.
חוות דעת:
ניב הגיע אלי בזמן ועשה אבחון מצוין ואמר לי שאני צריך ביובית ובנוסף הוא לא רצה לקחת כסף על הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ברכה לבנון, רחובות.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ופתר את הבעיה, לדעתי המחיר גבוה מהמצופה.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
בוריס בלוקון, רחובות.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
מעבר צינור מים ראשי חדש מהשיבר עד לכניסה לבית פרטי, כ50מטר אורך.
חוות דעת:
ניב היה בין שלושת בעלי המקצוע שביקשנו מהם הצעת מחיר, כבר בהתחלה הוא גילה מקצעיות בזיהוי הבעיה ופתרונות יצירתיים שאחרים לא נתנו. גם מבחינת עלות ההצעה של ניב הייתה טובה יותר. ניב עם הצוות שלו ביצעו את כל העבודה תוך הקפדה על דיוק ומקצעיות כולל פתרונות לכל מני בעיות שנוצרו בדרך. הוא הקשיב לדעות שונות ורצונות ומילא את כולם כהתבקש. גם אחלה בחור והיה נעים וכיף לעבוד איתו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה באייר, רחובות.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
תיקון הברגה של צינור שנסדק והחלפת ברז באמבטיה והחלפת מצוף בשירותים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
7
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית אבידן, נס ציונה.
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
איתור וטיפול בנזילה של צינור במקלחת.
חוות דעת:
ניב שיתף אותי בתהליך, נתן לי 2 אופציות ובחרנו ביחד את דרך העבודה. איש מקצוע הגון וישר, נעים הליכות ואיכפתי. המחיר היה הוגן ובפרופורציה לעבודה שלו. אין ספק שהוא יהיה אינסטלטור הבית שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז גדרון, יבנה.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
סבבה, על הכיפאק, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, עבד הרבה שעות והיה הוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור קרטש, רחובות.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור הזנה של מים בכל הבניין.
חוות דעת:
אחלה של בחור, ממש מעולה! עשה עבודה מושקעת ויסודית ונתן שירות טוב ואמין. הכל היה ממש לשביעות רצוני, הוא עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלדד יהלום, נס ציונה.
אשרור: 09/10/2018
משוב: 05/08/2018
תיאור השירות:
תיקן נזילה בשירותים.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רועי ביטון , באר יעקב.
משוב: 20/03/2018
תיאור השירות:
התקנה והחלפת צינור לדוד.
חוות דעת:
אני ממליץ מאוד! בחור טוב ועשה עבודה טובה ומקצועית. אני מבסוט מהעבודה והשירות. הגיע מהרגע להרגע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דולב פרוזמנג, חולון.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור.
חוות דעת:
השכנה שלי נעזרה בו והיא אמרה שהוא היה נחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 33 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק