מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הדר
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.83
מחיר 9.57
איכות 9.80
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חיים ג. בת ים.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
ניקוי ספות כולל ספה בת שלושה מושבים ושתי כריות.
חוות דעת:
היה מעולה! הספה הייתה מלוכלכת מאוד ומדיפה ריח רע של שתן ועוד, הספה יצאה נקיה וללא ריחות לא רצויים. שרות מהיר, מידי ודיוק בלוח הזמנים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גיא ס. חולון.
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
ניקוי ספה בת שלושה מושבים מבד סינטטי וניקוי שתי כורסאות מבד בנות שני משובים.
חוות דעת:
הוא היה מאוד שירותי, נתן את כל האינפורמציה, היה אנושי ומקצועי. הגיע פעם נוספת לתקן משהו, עשה את העבודה בצורה שקטה וטובה, היה עקבי והשירות ברמה גבוהה אני ממליץ.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סימה פרלמן, חולון.
משוב: 23/04/2020
תיאור השירות:
ניקוי ספה בעלת שני מושבים מבד.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן שקבענו והוא עשה עבודה נהדרת, יעילה, מדויקת ויסודית. הוא איש מאוד נחמד ונעים. אני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי כ. בת ים.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
ניקוי ספת בד בת 3 מושבים, שזלונג וכורסאת יחיד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה! הדר מקצוען, מפרט את כל התהליך, אנושי ובמחיר הוגן. מנקה אחריו ורואים שהעבודה המקצועית חשובה לו. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדו פרץ, בת ים.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
ניקוי ספת בד בת שלושה מושבים.
חוות דעת:
הדר היה מעולה, עשה עבודה עבור אמא שלי והיא אמרה שהיא מאושרת ושמחה מהשירות שניתן לה. הוא היה נורא נחמד, ניקה אחריו וגבה מחיר ממש בסדר לדעתנו. מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד ינובסקי, בת ים.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
ניקוי ספה פינתית.
חוות דעת:
השירות של הדר היה 10! הוא היה מקצועי, הגיע בזמן והיה שירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחמיה בורגין, חולון.
אשרור: 26/01/2020
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
ניקוי 7 שטיחים וספה גדולה בסלון.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! העבודה בוצעה בביתי, למעט שטיח גדול שנלקח לניקוי במפעל לשטיחים. הדר מאד מקצועי, יסודי וקפדן. דאג גם לנקות היטב אחריו. מחיר העבודה היה בהחלט הגון. ממליץ מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מטי לקר, חולון.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
ניקוי 3 שטיחים.
חוות דעת:
הדר היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מהדיוק, הגיע בזמן, מאופן הניקוי ובסך הכול אני מרוצה מהעבודה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי סגל, חולון.
משוב: 23/12/2019
חוות דעת:
אמליץ עם יד על הלב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוית ר. חולון.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
ניקוי שטיח.
חוות דעת:
הייתי מאד מרוצה ממנו, הוא היה שירותי, הסביר את העבודה, נחמד, עמד במילה שלו, אמין ונתן מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 370 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחברת ניקוי ספות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ניקוי ספות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק