מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאור
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.75
מחיר 9.46
איכות 9.65
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הלל אברמוביץ, תל אביב.
אשרור: 25/03/2019
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
החלפת צינור נוזל של דוד שמש, תיקון נזילה בשירותים והחלפת ניאגרה.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף פתיר, תל אביב.
משוב: 08/10/2018
תיאור השירות:
התקנת ברז בגינה.
חוות דעת:
הכל היה מצוין. הוא נתן הצעת מחיר מראש ועשה את העבודה באופן נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני גרינברג, תל אביב.
משוב: 14/01/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בתוך ארון מקלחת.
חוות דעת:
שירות מצויין. הוא גם היה זמין מתי שרציתי באותו יום והגיע בזמן. נתן שירות מקצועי, אמר בדיוק מה הוא עושה בכל שלב. ובנוסף הביא מחיר הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קיריל גיטמן, רחובות.
אשרור: 11/10/2019
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע לבניין משותף על מנת לתת חוות דעת על הנזילה הקיימת באחת הדירות. היה סבלני, ענייני ומקצועי מאוד. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ר. רמת גן.
אשרור: 28/09/2019
משוב: 03/01/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה סבבה. הוא מאוד מקצועי, אני מרוצה מהכל!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי ברמן, פתח תקווה.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
בדיקה וחוות דעת בנוגע לנזילה.
חוות דעת:
הוא לא באמת עשה משהו, הוא נתן חוות דעת לגבי נזילה בדירה למטה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכל ט. גבעתיים.
משוב: 19/09/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארי שדה, חולון.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה של בניין.
חוות דעת:
היה 100 אחוז! הגיע זריז, היה מקצועי, הגון והוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיאנה רוביזחוב, פתח תקווה.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צינור שמחובר לדוד שמש.
חוות דעת:
אנחנו מאוד מרוצים. היה ממש מעולה. הוא הגיע מהר ותיקן במהירות כמו שצריך. הוא עשה עבודה טובה ולדעתי המחיר היה קצת יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה סכמן, ראשון לציון.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת כללית בדירה מהשעון ועד דוד שמש, כולל חנוכייה ושיפוץ חדר אמבטיה ושירותים קומפלט, כולל החלפת קרמיקות, ריצוף והתקנת כלים סניטריים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! גם נחמד, גם אנושי, גם שמע לקול בקשתינו והכל היה ממש מעולה! הוא היה אצלנו כמה ימים וממש היינו כבר כמו משפחה, הוא נתן יחס אישי מעולה, באמת שם לב לכל דבר, לכל בקשה ולכל שינוי שרצינו ואפילו אם זה דרש עוד חצי יום עבודה הוא עשה את השינויים ואף פעם לא אמר לא. הוא אדם מקסים, רק רצה שנהיה מרוצים והיה ממש טוב מכל הבחינות. גם העובדים שלו היו מקסימים, תיקנו כל מה שאפשר, גם אם זה היה נראה בקשה מוגזמת לפעמים ואני ממליצה עליהם מכל הלב! מאור היה שם, עבד איתם ונתן הוראות, וכך להיות צריך. אנחנו רצינו לקנות את החומרים בעצמנו והוא כתב לנו בדיוק מה להביא. מגיע לו את כל הפרגון, הוא עשה עבודה מעולה ונתן את הנשמה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 164 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק