מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאור
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.84
מחיר 9.61
איכות 9.77
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סטס פלדמן, פתח תקווה.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גל לוינסקי, פתח תקווה.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
איתור מקור נזילה ותיקונה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
עבד בשקיפות מלאה ועידכן על ההתקדמות, עידכן כשהתעכב אצל לקוח לפני ותיאם זמני הגעה, עדכן את רמת המחירים הצפויה לפני התיקון, מצא את שורש הבעיה והסביר אותה, השאיר מקום עבודה נקי וסה"כ מאד ממליץ, מאד מקצועי עם יחס ותודעת שירות מאד גבוהה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סרגיי פנקרטוב, פתח תקווה.
אשרור: 10/03/2020
משוב: 20/11/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור ביוב פנימי בבניין.
חוות דעת:
הואר מצוין, נראה מקצועי ועשה מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפי סטלקול, פתח תקווה.
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשעון מים.
חוות דעת:
השירות שלו היה אחלה, הוא אדם נעים, עשה עבודה מעולה ואפילו התקשר מאוחר יותר לוודא שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דמיטרי ר. פתח תקווה.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור בבנין.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מהיר אדיב ועשה עבודה טובה אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון דניאל, פתח תקווה.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז לכיור בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מצוין מהרגע שדיברנו בטלפון, עזר לי וייעץ לי איזה ברז לקנות, ביקשתי שיקדים ובאמת הקדים קצת, אני בוודאי אקח אותו שוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשל אבן חן, פתח תקווה.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
טיפול בבעיית ריח רע באמבטיה.
חוות דעת:
מאור הגיע ובדק את הבעיה של ריח באמבטיה במקצועיות, גילה את הבעיה האמיתית, הלך לקנות את החלק החסר והכל במחיר שהיה נמוך מידי לעבודה כזאת לדעתי אז הוספתי לו טיפ בשמחה. שרות הוגן, יעיל ומעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי ברמן, פתח תקווה.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
בדיקה וחוות דעת בנוגע לנזילה.
חוות דעת:
הוא לא באמת עשה משהו, הוא נתן חוות דעת לגבי נזילה בדירה למטה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שחר ה. פתח תקווה.
אשרור: 07/11/2019
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים דולף בדוד שמש.
חוות דעת:
מאור היה מקצועי ואדיב. הוא ביקש פרטים טכניים כדי להבין מה התקלה ומה נדרש לצורך התיקון, הגיע בזמן, היה תקשורתי ונחמד, החליף בחלקים חדשים ונתן קבלה מפורטת. את המחיר ההוגן הוא אמר מראש ועמד בדבריו בדיוק. אנחנו מאוד מרוצים ממאור ונזמין אותו בעתיד אם נזדקק לעזרה נוספת. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צח אשכנזי, פתח תקווה.
אשרור: 03/11/2019
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון של אסלה סמויה.
חוות דעת:
היה מעולה!! ממש עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 214 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק