מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאור
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.75
מחיר 9.51
איכות 9.65
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אתי חן נדף, בת ים.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
פתיחה של סתימה בקו ראשי של הבניין.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלדר עיני עיני, בת ים.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, בא בזמן ועשה עבודה איכותית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל מ. בת ים.
משוב: 31/10/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה קשה במטבח והחלפת גומיות בסיפון.
חוות דעת:
היה אחלה! הגיב מיד לסמס, סיכמנו שעה ומחיר, הגיע בזמן ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'ני שם-דוד, רעננה.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה בברז מטבח ופתיחת סתימה בכיור רחצה.
חוות דעת:
הוא היה איתי בקשר כל הזמן, הוא בחור מאוד חמוד, ההתנהלות שלו מאוד טובה, למרות שלא פגשתי אותו פנים מול פנים הוא היה אדיב ונחמד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומן מיכאלי, ראשון לציון.
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
שירות עשר! הייתי מרוצה מהעבודה, ההגעה בזמן, הוא ניקה אחריו ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון ניסים, רחובות.
משוב: 01/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הבין מהר מה הבעיה, עבד כמו שצריך, בירר לפני אם מקובל עלינו המחיר, היה הוגן, נחמד וניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני שרף, ראשון לציון.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור והתקנת ברז.
חוות דעת:
אני כל כך מרוצה, הבחור הוא קסם של בחור. סיפרתי לו בטלפון מה הבעיה והוא בא וראה, אמר לי מראש מה המחיר על הביקור ואכן בא, הסתכל על הבעיה, אמר שלדעתו צריך ברז אחר ושאם אני רוצה כדאי שאקנה והוא יוכל לבוא להתקין. הוא לא לקח תשלום על הביקור. בסוף באמת קניתי ברז והוא בא וסידר כמו שהבטיח, בצורה מדויקת. השורה התחתונה היא שהוא קסם של בחור, פשוט מקצועי. אני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהבה מ. רחובות.
משוב: 18/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
היה אחלה! בחור מקצוען.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דניאל מנוחים, רחובות.
אשרור: 16/01/2019
משוב: 25/09/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימת אמבטיה עם מבנה צנרת לא סטנדרטי של דירה ישנה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות ל. גבעתיים.
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן, פתר את הבעיה במהירות והיה נחמד.
איכות
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 153 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק