מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בנימין
ציון כללי:
9.22
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.43
זמנים 9.33
מחיר 8.98
איכות 9.33
דירוג כללי 9.22
התפלגות

מחושב על 88 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
קירירל קיריל, נשר.
משוב: 08/11/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור לשעון מים ראשי.
חוות דעת:
בנימין היה עשר, ממש כל הכבוד לו. נתן שירות מעולה, גבה מחיר הוגן לדעתי ואני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ענת לייכטג, קרית חיים.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב מרכזי של בניין מגורים.
חוות דעת:
השירות היה מדהים. הוא אדם מאוד יסודי, אמין ועובד מאוד נקי. המחיר מאוד סביר ביחס לאשר בעלי המקצוע שביררנו איתם. הוא אדם נעים ויש בו כל מה שאפשר לצפות מבעל מקצוע. הוא ניקה את הביוב ועבד יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנן צלר, קרית ים.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בשירותים.
חוות דעת:
היינו מאוד מרוצים, הוא עשה טיפול יסודי והיה היחיד שהצליח לפתור את הבעיה. הוא שכח להשאיר לנו תעודת אחריות אבל הוא הבטיח להביא לנו אותה בהמשך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רוני אשכנזי, קרית מוצקין.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון.
חוות דעת:
בגדול בנימין עשה עבודה טובה. הוא החליף סיפון ואחרי שהלך בדקנו וראינו שזה לא עובד אז קראנו לו והוא חזר ותיקן את זה. הוא מאוד נחמד ואני ממליצה עליו.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיטל בוזגלו, קרית חיים.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה בבניין כולל שירותי ביובית.
חוות דעת:
הוא היה חבל על הזמן! המחיר ממש זול, עבד עם כל הלב, הגיע מהר ועשה את העבודה כמו שצריך. כל השכנים רצו כרטיסי ביקור שלו:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל גורוביץ', קרית מוצקין.
משוב: 03/12/2018
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה באמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו ועשה עבודה טובה. לקחתי אותו כבר כמה פעמים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סרגיי בוגרשוב, קרית ביאליק.
אשרור: 28/10/2018
משוב: 28/08/2018
תיאור השירות:
התקנת ברז במטבח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי, אדיב ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן כ. קרית חיים.
משוב: 21/10/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במרזב.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה צ'יק צ'ק והלך. המחיר היה סביר לדעתי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהושע טילמן, קרית מוצקין.
משוב: 09/10/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימות במספר שוחות ביוב של בניין.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, המחיר היה מעט גבוה לדעתי אבל בסך הכל היינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טל גורוביץ', קרית מוצקין.
משוב: 02/10/2018
תיאור השירות:
התקנת וילונות לתריסים בארבעה חדרים, התקנת מקלחון, החלפת אסלות, התקנת בידה, החלפת דלת הזזה וצביעת תקרה במקלחת נגד עובש.
חוות דעת:
בנימין עושה עבודה מקצועית, טובה ומקפיד על זמנים שנקבעו. היה רק צריך לדאוג שחומרי הגלם של הטואלטיקה יהיו באיכות גבוהה יותר. במהלך העבודה חלק מהחלקים נפגמו והוא החליף אותם תוך כדי העבודה אבל הרגשתי שחבל על העבודה הכפולה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 88 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק