מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בנימין
ציון כללי:
9.22
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.43
זמנים 9.33
מחיר 8.98
איכות 9.33
דירוג כללי 9.22
התפלגות

מחושב על 88 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלון בוקאי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 23/08/2018
תיאור השירות:
התקנת פילטר מים.
חוות דעת:
הכל היה מעולה! עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
זיו כהן, חיפה.
אשרור: 15/02/2020
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
הוא איש נחמד ונעים. עשה את העבודה בזמן שאמר והקפיד לא ללכת עד שוידא שהכל עובד כמו שצריך. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סייבה גורליק, זכרון יעקב.
אשרור: 26/01/2020
משוב: 27/11/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי ברזלי, חיפה.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה סמויה.
חוות דעת:
היה עשר! הוא מומלץ והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה וייץ, חיפה.
אשרור: 26/12/2019
משוב: 22/07/2019
חוות דעת:
קריאת סרק. לא היו מים בדירה, ובנימין עלה על הבעיה שהברז היה סגור. חשבנו שזה הברז של השכנים שגרים מעלינו. הדירה שהם סגורה זמן רב ולכן חשבנו שהברז הראשי שלהם זה למעשה הברז הראשי שלנו. מי שבנה את הברזים הראשיים עשה אותם בסדר יורד במקום בסדר עולה לפי הקומות. הוא היה ענייני, פתר את הבעיה תוך זמן קצר, מאיר פנים. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני רוזנפלדר, חיפה.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
הגברת לחץ מים בבניין.
חוות דעת:
היה טוב מאוד. הוא היה מקצועי, נחמד, דייקן והיה נעים לעבוד איתו. אני אעבוד איתו שוב בעתיד אם אצטרך.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אילן ברי, זכרון יעקב.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בחצר.
חוות דעת:
הוא בחור מאד רציני ומאד חביב. עבד מאד קשה אבל לקח לו זמן למצוא את הנזילה. בתחילה הוא חשב שהוא פתר אותה אבל לא פתר, לא התלונן אלא המשיך לעבוד קשה עד שמצא את הבעיה. הוא היה ממש בסדר.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורית ליקונן, חיפה.
אשרור: 10/11/2019
משוב: 31/08/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בקיר.
חוות דעת:
אני לא הייתי מרוצה! הוא ראה את הבעיה ואמר שצריך לשבור את הקיר ולסדר את הנזילה. אמר כמה זה אמור לעלות ואני אמרתי שאני לא מעוניינת ושזה הרבה כסף. אחר כך הוא אמר שהוא מביא מכשיר לעשות בדיקה, הוא הוריד איזה ברז ואמר כמה זה יעלה וחשבתי שזה גם יקר ביחס לעבודה של חמש דקות. בנוסף קבעתי איתו בעוד מקום לעשות עבודה והוא לא הודיע שהוא לא מגיע לשם. אמר שלא מגיע בגלל הדיירים שלא דיברו אליו יפה, הם בחורים מקסימים כך שלא נראה לי שזה נכון.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
5
יחס
5
5
כללי
גירסאות
קירירל קיריל, נשר.
משוב: 08/11/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור לשעון מים ראשי.
חוות דעת:
בנימין היה עשר, ממש כל הכבוד לו. נתן שירות מעולה, גבה מחיר הוגן לדעתי ואני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שאול מ. חיפה.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז חדש במטבח.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 88 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק