מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוחאי
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.88
מחיר 9.83
איכות 9.86
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אהוד גינת, רמת גן.
משוב: 31/08/2020
תיאור השירות:
תיקון של רכיב בטעינה למכשיר מחברת סמסונג.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד, הוא מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פיינה עמיהוד, גבעתיים.
משוב: 30/08/2020
תיאור השירות:
החלפת שקע טעינה בטאבלט של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ועשה עבודה טובה מאוד, הייתי מרוצה ממנו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
לילך נאדטו, בני ברק.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך בסמארטפון מסוג סמסונג A7 ואספקת אוזניה בלוטוס לסמסונג A70
חוות דעת:
הוא היה מהמם! הבן אדם הסכים לתת שירות ממש במיידי, הגיע לקחת את הציוד והחזיר באותו יום, העבודה הייתה נקייה, המחירים סבירים ביותר לדעתי, טיפל בשני פלאפונים אחד אישי ואחד עסקי ברמה ממש טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור טל, רמת גן.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
תיקון שבר במסך והחלפת סוללה עבור גלקסי 8.
חוות דעת:
הבן אדם נתן יחס מעל ומעבר, באמת זה היה ממש לא מובן מאליו. הוא פשוט מדהים, קיבל אותי בזמן טיפל בהכל ואני ממש מבסוט. אין לי מילים להגיד עליו חוץ ממדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון מרגליות, רעננה.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך של סמסונג A51 וקניית כיסוי.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה מאד שירותי, מאד נחמד והפלאפון עובד מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לבנת מרקו, הרצליה.
אשרור: 02/08/2020
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך בפלאפון סמסונג j7.
חוות דעת:
בחור מקסים! הגיע בזמן, תיקן תוך כמה דקות את התקלה, הכל היה בסדר גמור והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון נחמני, בצרה.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך לסמארטפון מסוג סמסונג גלקסי S9 פלוס.
חוות דעת:
התקשרתי לבחור והסברתי לו שצריך לתקן לאשתי שבהריון את המסך של הטלפון שלה שנפל לה לשירותים, ושזה צריך לקרות היום. הוא הבטיח לי שכך יהיה והגיע באחת בלילה (!) לתקן את הטלפון. הוא עשה עבודה מדהימה, במחיר הוגן! לא דיבר על תוספת מחיר בגלל השעה הלא שגרתית. באמת מלאך. מאד מאד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב גיל, תל אביב.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
החלפת בטרייה ומסך בגלקסי S8.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בחור טוב מאוד, עשה עבודה טובה, אין לי תלונות ואני ממליץ עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יריב בכר, הוד השרון.
משוב: 19/07/2020
תיאור השירות:
תיקון רמקול בפלאפון נוט 10 מחברת סמסונג.
חוות דעת:
מעולה!! היה זמין, מקצועי וזול.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שלומי לוי, פתח תקווה.
משוב: 15/07/2020
תיאור השירות:
תיקון בתקלה בשיחות יוצאות בטלפון מסוג סמסונג גלקסי A5.
חוות דעת:
עשר! הוא הגיע אליי, לקח את הטלפון, עשה בדיקה והסיק מסקנה שהבעיה אינה במכשיר. החזיר לי את המכשיר ולהופתעתי הרבה גם לא גבה תשלום עבור השירות. הוא לגמרי ראוי להערכה, מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 218 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק