מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רמי
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.91
מחיר 9.84
איכות 9.71
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 59 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רוני הלפרט, רמת גן.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת.
חוות דעת:
היה נהדר וזול! זאת לא פעם ראשונה שאני נעזר ברמי, הבחור באמת מדהים וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מיכאל לבישינסקי, רמת גן.
משוב: 12/04/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון וברז סול.
חוות דעת:
הוא היה טוב, הגיע בזמן, היה מקצועי והצליח לטפל בבעיות שנתקל בהם במהלך העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסנת ב. רמת גן.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח, איטום נקודות ביוב בחדר אמבטיה והתקנת מזלף ומאחז מתכוונן עבור מזלף.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שרות מצוין! הוא ממש נחמד, תמיד עונה בטלפון. בפעם הראשונה הוא אטם ועדיין המשיך לצאת קצף מפתחי הביוב אז יום למחרת הוא כבר הגיע והוסיף עוד חומר מסביב לזה כדי לאטום. לוקח אחריות על העבודה שלו. הוא מאוד אמין ובאמת מקצועי. הוא גם עובד יפה. אני ממש מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב ארגוב, גבעתיים.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע בשעה ממש מאוחרת ועשה עבודה ממש טובה, מהירה ומקצועית. אני ממש מרוצה מהשירות שנתן ומהמחיר שלקח. הוא עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל נוי, רמת גן.
אשרור: 06/03/2019
משוב: 05/12/2018
חוות דעת:
הגיע בזמן עם חיוך על הפנים, בדק את את כל מה שהיה צריך לבדוק עם מד לחות ומצלמת צנרת המים. המחיר היה הגון ביותר, ונתן מסמך אחריות מידית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה קמינסקי, רמת גן.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי ליפשיץ, רמת גן.
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה דולפת.
חוות דעת:
רמי ממש 10 בהכל! הוא הגיע ומצא את הבעיה, טיפל בה כמו שצריך ותיקן עוד כמה דברים על הדרך שהוא ראה שצריכים טיפול. הוא באמת היה מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל ג. גבעתיים.
אשרור: 24/01/2019
משוב: 25/11/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז סוללה במטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הסברתי לרמי בטלפון שאני צריך החלפה של ברז מטפטף בברז חדש שקניתי. הוא הגיע בהתראה מאוד קצרה (זמינות מושלמת מבחינתי), וניתק את המים כבר לפני שנכנס לדירה. ביצע פירוק של הברז הישן והרכיב את הברז החדש בזריזות. כמו כן, בחור מאוד נעים שכיף לקבל ממנו שירות. מקווה שנתראה בהמשך, אייל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל קוניקוף, גבעתיים.
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ותיקון פיצוץ בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין, הייתי מרוצה מהכל, היה נעים, סופר שירותי, המחיר היה הוגן, עבד בסבלנות וממש מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריה כהן, גבעתיים.
משוב: 25/11/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ותיקון ניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה נפלא! אדם שירותי, אדיב ומבחינתי הוא עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 59 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק