מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עדי
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.84
מחיר 9.78
איכות 9.87
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שחר מ. חולון.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 01/03/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבה בניאגרה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, עדי היה אדיב, מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
קוסטה ברסטיז'בסקי, חולון.
אשרור: 24/11/2019
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
איתור ותיקון פיצוץ בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור ובהחלט פתר את הבעיה, היה מעולה מכל הבחינות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רוני להב, חולון.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב בחצר.
חוות דעת:
הוא מקסים! הוא פשוט אדם מדהים, אני מאוד מרוצה. הכל 10. מי שיזמין אותו כאיש מקצוע וגם כבן אדם פשוט יזכה. הם עשו מעל ומעבר אפילו שטפו וניקו אחריהם. רואים שהם עושים את העבודה שלהם מכל הלב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורנה מיכרובסקי, בת ים.
משוב: 22/02/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה בקיר.
חוות דעת:
הוא בן אדם נחמד מאוד, היה עשר וחמוד לאללה, הגיע בפעם הראשונה לבדוק את הקיר כי היה לי שם סדק, בבדיקה טען שכנראה האדמה זזה ולחכות שבוע לראות מה יהיה, אחרי שבוע התקשרתי אליו שוב, הוא הגיע עם ציוד איטום, טען שמדובר בנזילה, עשה מה שעשה אבל הבעיה לא נפתרה.
איכות
8
זמנים
5
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אביחי כהן, חולון.
אשרור: 03/02/2019
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה.
חוות דעת:
הוא פשוט היה חבל על הזמן, עשה עבודה טובה מאוד ואני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר צביבל, חולון.
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן , אבל זה לקח יותר זמן ממה שחשבתי אבל בסופו של דבר הוא פתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חיים פורקוש, חולון.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא מעולה, עשר. קראתי לו כי לא היו מים חמים בברז. הוא ידע איך לפתור את הבעיה וניסה לתקן אותה כבר בערב שהתקשרתי. הוא הגיע וראה שזו עבודה מסובכת אז הגיע שוב למחרת בבוקר וסידר הכל. גם המחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה ל. בת ים.
אשרור: 03/01/2019
משוב: 04/11/2018
תיאור השירות:
החלפה והתקנה של צינוריות בברז מטבח.
חוות דעת:
עדי בא במהירות להציל אותנו מפני הצפה במוצ"ש. הוא היה מקצועי מאוד, הגון ומקסים ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי אשל, בת ים.
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
עדי היה מאוד מקצועי, חמים ונתן שירות מעל ומעבר. היה איכפת לו מעבר לפיתרון הזמני גם לתת פיתרון מלא לבעיה. כל הכבוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולג קולסוב, חולון.
משוב: 07/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של חיבור צינור לביוב.
חוות דעת:
הוא הגיע בלי צורך להיפגש איתי קודם ונתן הצעת מחיר מאוד הוגנת. סך הכל היה מאוד נוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 167 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק