מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עדי
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.81
מחיר 9.72
איכות 9.78
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דורון מ. תל אביב.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה, איטום וחיזוק אסלה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאת טישמן, תל אביב.
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
היה מקסים ממש. הגיע מהר, סידר את הבעיה, היה מהמם והסביר הכל. גם ניקה אחריו והיה שירותי מאוד. היו נזילות בכל הבית ובסוף הוא גילה שזו הייתה נזילה פשוטה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שמעון כהן, תל אביב.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מכונת כביסה ופינוי המכונה הישנה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! אין לי מילים. הוא נתן שירות מקצועי, הגיע בזמן ולקח מחיר טוב לדעתי. אני ממליץ עליו לכל הלקוחות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל דנינו, תל אביב.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון בכיור.
חוות דעת:
היה מצוין! ענייני, עשה עבודה נקייה וטובה ולקח מחיר הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלמוג יניב, תל אביב.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ופתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה, מומלץ מאוד! הגיע בזמן ומהיום להיום, היה מקצוען, יסודי ולא לקח כסף עד שהיה בטוח שהכל מסודר גם אחרי כמה ימים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סאן דוד, תל אביב.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז מכונת כביסה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה מעולה והתרשמתי ממנו מאוד לטובה! הוא ביצע את העבודה במהירות, הסביר הכל, היה מקצועי וסבלני, ונתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה אברבוך, תל אביב.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
הוא בחור חמוד מאוד, הוא הגיע בזמן מאוד מהר, היה מאוד מקצועי ואיתר את הבעיה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה כהן, תל אביב.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בברז מטבח.
חוות דעת:
הגישה שלו מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי אור, תל אביב.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז כיור.
חוות דעת:
עדי היה ממש נחמד ושירותי. הוא היה מדויק בזמנים ועשה את העבודה בצורה אלגנטית ונקייה. הכל היה מצוין ואני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה ברוך, תל אביב.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיע באותו היום ועשה מאמץ כדי להגיע בהקדם. היה זריז ומקצועי ממש. הוא גם היה אדיב ופתר את הבעיה מהר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 153 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק