תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן שכלל החלפת מנוע פנימי ועבודת גבס קטנה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הכל עשר. הוא נתן שירות, בא במיוחד ביום שישי למרות שהוא לא עובד בו, רק כי זה היה יום קר והוא לא רצה שנהיה עם מזגן תקול. הוא הגיע כמה פעמים היה מאוד נחמד, אדיב, שירותי, אכפתי ומקצוען.
תיקון של מזגן מיני מרכזי מחברת אלקטרה, 5 כוח סוס, לאחר הפרעה בלוח האלקטרוני.
חוות דעת:
התרשמתי ממש לחיוב. הייתי מרוצה בכלל מכל הגישה שלו, מגיע, מדבר, מסביר, מראה, מחיר הוגן לדעתי. הוא בחור נעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית כרמון, רחובות.
משוב: 14/09/2018
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן טורנדו מיני מרכזי ותיקון חיבורים.
חוות דעת:
חודש וחצי לאחר מכן המזגן שוב הפסיק לעבוד. קראנו לו, הוא בא ואמר שהקבל בסדר אבל שהמדחס הלך. הוא ניסה להחיות אותו ולא הצליח ומכיוון שזה גם ככה לא היה מדחס מקורי הוא נתן לנו אופציות של החלפת החלק במחיר יקר או קנייה של מזגן חדש. לא רצה לזכות אותי עבור הקבל מכיוון שהוא לא מוכר משומש. בסופו של דבר הוא התקין לנו מזגן חדש אבל היתה בעיה בהתקנה. בכל פעם שסוגרים את הדלת זה עושה רעש ממש חזק. אתמול הוא היה אצלנו ותיקן את העניין, אבל כל היחס עד אז לא היה מאה אחוז לדעתי. היה קשה לקבוע איתו ועד שהצלחנו הוא התנצל שהוא שכח והיינו צריכים לחפש זמן חדש. כרגע מבחינתי העסק סודר ולזכותו יאמר שהוא לא גבה תשלום נוסף כי זה היה בתוך טווח האחריות, אבל לי הפריע העניין של חוסר העמידה בזמנים והיחס האישי.
תיקון של מיני מרכזי של חברת אלקטרה אשר כלל תיקון של נזילה.
חוות דעת:
היה עם זה קצת עיכובים ולקח לו זמן לעזור לי אך בסופו של דבר הוא סידר את הכל לשביעות רצוני.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
ניר אזולאי, רחובות.
משוב: 27/05/2018
תיאור השירות:
תיקון כבל ותיקון מנוע במזגן מיני מרכזי 4 כ"ס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, אדיב ומקצועי בחור מיוחד והגיע מהרגע להרגע. כיף לעבוד עם אנשים כאלו...
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיון י. ראשון לציון.
אשרור: 14/08/2018
משוב: 10/05/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מיני מרכזי, שכלל את תיקון מערך הפיקוד של המכשיר- באזור הלחצנים.
חוות דעת:
הוא ממש מקסים, מקצועי, עושה עבודה טובה.. הכל בסדר. הוא גם חמוד, שירותי, אדיב, בא בזמן.. באמת הכל היה טוב..
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אודי חדד, ראשון לציון.
משוב: 04/03/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה שירות עשר, הוא ממש חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יערית עובדיה, תל אביב.
משוב: 07/08/2017
תיאור השירות:
התקנת ותיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
אני ממליצה עליו בחום! הוא בעל מקצוע אמין, תותח, נתן מחיר טוב ועזר לי המון. עשה מה שצריך בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ריבי גרינר, ראשון לציון.
משוב: 06/10/2017
תיאור השירות:
תיקון וטיפול שוטף של מזגן מיני מרכזי והתקנת מזגנים רגילים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אני ממליצה עליו בכיף! עובד בצורה נקיה, נותן מחיר הגון וזמין. יש לי רק מילים טובות לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ז. ל. רחובות.
אשרור: 10/07/2018
משוב: 09/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי ישן - החלפת קבל, חוטים ובדיקת לחץ גז.
חוות דעת:
היה נפלא ומעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 85 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום המיזוג הגיע איציק דרך חבר, ואחרי שהוא גילה את עולם המיזוג הוא התאהב. "אני תמיד אומר שבנאדם צריך לעשות את מה שהוא אוהב ולא את מה שדורשים ממנו, בנאדם יצליח רק במה שהוא אוהב ולא במה שיכריחו אותו לעשות."
הוא בזוגיות שנייה ואב לשתי בנות, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו בים – האהבה השנייה שלו, או כמו שהוא מגדיר את זה – התמכרות.
הדבר שהוא הכי אוהב בעבודה זה הקשר עם הלקוחות, והוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי מקרה שבו נכנסתי לבית של משפחה ויכולתי לראות את המצב הכלכלי הקשה שלהם, זה היה שיא הקיץ ושיא החום ופשוט לא היה לי לב לקחת מהם כסף על התיקון. אמרתי להם שיתרמו את הכסף. יש לי רגישות לילדים קטנים, וזה לא שאני אתעשר מ-200 או 300 ש"ח, אבל בשבילם זה עוד אוכל לילדים. אני מאמין שזה בסוף חוזר אליך, וזה מה שיביא לך פרנסה."
"מה שאני אוהב במקצוע זה שאפשר לעשות טוב לאנשים. זה לא רק מכירה, לפעמים אני באמת מרגיש שאני עושה מצווה. לעיתים אנשים מתקשרים אליי להתייעץ, לשאול שאלות, לקבל מידע – ואני נותן את זה ללא תשלום, זה באמת מספק."
לגבי השאיפות לעתיד, הוא מבקש קודם כל בריאות ומקווה להמשיך ולגדול בעסק "לא להיות אלקטרה או תדיראן, אני אוהב את הלקוחות שלי הם כמו חברים".
איציק עוסק בתחום המיזוג כבר 12 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו מיזוג אחר , אותו הקים כשיצא לדרך עצמאית, לפני למעלה מ-10 שנים.
מה שמאתגר אותו בעבודה הוא ההגעה למקומות שבהם יש תקלה שרבים ניסו לפתור ונכשלו. "ברגע שהלקוח אומר לי בטלפון שזו תקלה שאחרים לא הצליחו לפתור אני קופץ על זה, וכשאני מצליח להגיע לפיתרון זה יוצר לי סיפוק - גם עבורי אבל גם כלפי העסק שלי כי זה משהו שהקמתי בשתי ידיים. "
תחומי ההתמחות:
:: התקנת כל סוגי מערכות המיזוג
:: תיקון מערכות מיזוג מסוגים רבים
:: ניקוי מערכות מיזוג ללא כימיקלים
:: תיקון והתקנת מערכות rvf
"אני נוהג לקרוא כתבות ומאמרים מקצועיים בנושא של מיזוג ולפני כמה זמן קראתי על קנדה" הוא מספר. "שם הם ממש שומרים על הסביבה והם מבצעים ניקוי של מערכות מיזוג בלי כימיקלים. אז למדתי את השיטה, והחלטתי להכניס את זה לעסק. היום אנחנו עושים את זה וזה פשוט מצוין. יותר בריא, יותר ירוק, ולא פוגע בבעלי חיים או תינוקות שיש בבית, ואני ממש שמח שהחלטתי על זה."
ב
מיזוג אחר מספקים שירותי מיזוג, ואם לא יצאתם מרוצים לא תשלמו (אבל לפי איציק- "אין מצב שלא תצאו מרוצים").
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.