מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.60
מחיר 9.40
איכות 9.79
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדי רונת, גבעתיים.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
תליית מנורה, תליית וילון אמבטיה ותיקונים קטנים.
חוות דעת:
איציק היה מצוין! בחור מאוד נעים שעושה עבודה נהדרת. ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אילן מורה, רמת גן.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלות בשקעי חשמל.
חוות דעת:
הוא מקצועי,אמין וישר, רק חבל שהוא עסוק מדי וקשה להשיגו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהוד ב. רמת גן.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
תיקון צירי דלתות מטבח ודלתות חדר וכן תיקון שקעי חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים ווינקלר, רמת גן.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון ידיות בדלתות.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה אדיב ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום ג. גבעתיים.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
תיקון ציר בארון.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד, אני מרוצה ממנו. הוא הגיע בזמן ואפילו הקדים. היה מקצועי, מאוד נחמד ועבד במהירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן זמיר, גבעתיים.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תליית מספר פריטים.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסנת ב. רמת גן.
אשרור: 02/08/2019
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
תליית מראה בחדר ממ"ד, תליית אביזי אמבטיה שכללו ידית אחיזה, מתלים למגבות, מחזיק נייר טואלט, מעמד לסבון והרכבת מאוורר.
חוות דעת:
הוא בחור מאוד מסודר ומקצועי. הוא מאוד השתדל שהעבודה תתבצע כמו שצריך. הוא מדד מרחק עם פלס כדי שהכל יראה מאוד מקצועי! בנוסף הוא קדח בחדר האמבטיה בקרמיקה עם מקדח מיוחד לקרמיקות בכדי שהקרמיקה לא תיסדק. הוא השתדל כמה שפחות ללכלך ואפילו ניקה אחריו. בנוסף הוא תמיד היה זמין בטלפון והוא פשוט בחור מאוד נחמד. לדעתי הוא מאוד מומלץ כהנדימן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נגה בן אמיתי, גבעתיים.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
תיקונים קטנים כמו התקנת אביזרים על הקירות, הרכבת רהיטים, החלפת גופי תאורה ועוד.
חוות דעת:
הוא היה אצלי יום שלם בבית ועשה המון דברים והיה פשוט מדהים. הקדים להגיע כשקבענו, השאיר אחריו הכל נקי, גבה מחיר סופר הוגן ובדק איתי יום אחרי זה שהכל בסדר. הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף רוזן, רמת גן.
אשרור: 23/07/2019
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
התקנת מוט לאמבטיה מסובכת.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מעולה, הגיע עוד באותו היום ואני ממש מרוצה. זה היה יותר מסובך ממה שחשבנו, היה צריך למצוא פתרון יצירתי והוא עשה זאת בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר שלזק, גבעתיים.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת 2 סתימות ותליית מנורה.
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 256 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק