מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.64
מחיר 9.42
איכות 9.82
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אביעד רוזנברג, תל אביב.
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
תליית טלוויזיות ומראה.
חוות דעת:
נהדר. הייתי מרוצה מהמקצועיות שלו מאוד. אנחנו לא נכנסים עם נעליים הביתה והוא זרם עם זה ולא הייתה לו בעיה להוריד נעליים בכניסה. נוסף על כך התינוקת נרדמה והוא איכשהו הצליח לקדוח בחדר ליד בלי להעיר אותה. הוא היה מודע לסביבה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רז וייס, תל אביב.
משוב: 29/08/2018
תיאור השירות:
תליית וילון, מראה ומדף.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה! עשה עבודה פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל קשי, תל אביב.
משוב: 03/07/2018
תיאור השירות:
התקנת ארון עם מראה במקלחת על קיר קרמיקה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי ונחמד. המחיר היה נראה לי קצת יקר אבל הוא עשה עבודה מצוינת אז אני בסך הכל מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסנת ב. רמת גן.
אשרור: 02/08/2019
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
תליית מראה בחדר ממ"ד, תליית אביזי אמבטיה שכללו ידית אחיזה, מתלים למגבות, מחזיק נייר טואלט, מעמד לסבון והרכבת מאוורר.
חוות דעת:
הוא בחור מאוד מסודר ומקצועי. הוא מאוד השתדל שהעבודה תתבצע כמו שצריך. הוא מדד מרחק עם פלס כדי שהכל יראה מאוד מקצועי! בנוסף הוא קדח בחדר האמבטיה בקרמיקה עם מקדח מיוחד לקרמיקות בכדי שהקרמיקה לא תיסדק. הוא השתדל כמה שפחות ללכלך ואפילו ניקה אחריו. בנוסף הוא תמיד היה זמין בטלפון והוא פשוט בחור מאוד נחמד. לדעתי הוא מאוד מומלץ כהנדימן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד סופר, ראשון לציון.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיה, התקנת מראה בשירותים כולל קדיחה בקרמיקה, התקנת מתלה למעילים כולל קדיחה בקיר גבס והתקנת שני שלטים קטנים בדלתות.
חוות דעת:
הוא היה יחסית זמין, הגיע בטווח של כמה שעות. כשהוא הגיע הוא היה מאוד אדיב, סבלני ומקצועי. הוא נחמד והכל היה בסדר, אבל אני לא גר בארץ והמחירים זה לפי מה שהוא עושה ולא לפי שעת עבודה, זה קצת מוזר לי. אני רגיל לחוץ לארץ שמשלמים לשעת עבודה. הייתי קצת בשוק כשקיבלנו את המחיר בסוף. האם אני אזמין אותו עוד פעם- חד משמעית כן כי הוא היה אדיב, מקצועי וסבלני. עד שאשתי לא הייתה מרוצה הוא לא סיים.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
לרה ניגרי, אור יהודה.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
תליית מראות ותמונות.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה, אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת בן-יעקב פלג, הוד השרון.
משוב: 26/07/2018
תיאור השירות:
תליית מראה בלובי קומתי של בניין.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות טוב מאוד. הוא הגיע בזמן, היה מאוד מקצועי, אדיב וסבלני ועשה את העבודה ביסודיות ומסירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
עבודות קטנות כולל תליית מדפים ומראות.
חוות דעת:
היה מצוין ומקצועי אבל המחיר היה יקר בעייני.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
אודליה טברסקי-רוזן, תל אביב.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גופי תאורה ופתיחת סתימה.
חוות דעת:
סך הכל הוא בחור טוב ומשתדל להיות אדיב. לא התחברתי להתנהלות הכספית שלו, לדעתי המחיר גבוה מהמצופה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שירה שמיר, תל אביב.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ידית בדלת אמבטיה.
חוות דעת:
איציק היה מעולה! מקסים, הגיע בזמן, הכל היה ממש בסדר גמור ועשה מה צריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 225 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק